Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується популярністю серед киян та мешканців центральних областей нашої країни, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу уважний абонент зауважив, як мобільний оператор за допомогою "нової послуги оплати рахунку" виманює більше грошей зі своїх абонентів.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню від незадоволеного абонента оператора "Київстар" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Доброго часу доби. "Київстар" запровадив нову систему оплати за будь-який тарифний план: сплачуйте щодня суму, яка дорівнюватиме сумі вашого тарифного плану, а не одразу вся сума за 28 днів як раніше.
При цьому без вашої згоди, якщо у вас немає грошей на рахунку для щоденної оплати, знімає гроші в мінус щодня, тобто. ви повинні бути київстару і якщо в мінус, то вам зупиняють дію тарифного плану.
Якщо ви не сплачуєте борг протягом певного часу, то вам ще штраф у вигляді відсотків відповідно до суми заборгованості. Питання, що за свавілля, якщо людина має платити навіть якщо не хоче платити за місяць та користуватися тарифним планом у період цього часу? Який ще штраф за борг, якщо київстар сам знімає гроші у мінус?
Чому знімаються гроші у мінус, якщо немає на рахунку? Що за нахабство змушувати людей платити навіть якщо вони не хочуть платити за тарифний план у якийсь час? Мабуть, доведеться міняти оператора зв'язку!", - поділився своєю неприємною історією незадоволений абонент "Київстару".