U-News » Здоров'я » 10 продуктів, які знижують рівень холестерину і захищають наші судини
Всі новини

10 продуктів, які знижують рівень холестерину і захищають наші судини

Щоб зберегти здоров’я серця, важливо контролювати не тільки тиск, а й рівень холестерину.

Один з факторів, що істотно підвищує ризик розвитку серцево-судинних захворювань — високий рівень холестерину. А найпростіший спосіб контролювати його вміст у крові — стежити за харчуванням і частіше їсти продукти, які знижують рівень «поганого» холестерину. Ось список найздоровіших продуктів, які варто їсти щодня – і підтримувати тим самим своє здоров’я.

Оливки і оливкова олія

Найнижчий рівень захворювань серцево-судинної системи — у тих регіонах світу, де оливки і оливкова олія є обов’язковою частиною повсякденного раціону. Дослідження підтверджують, що протягом двох годин після вживання рівень холестерину в крові утримується на безпечному рівні — тому оливки і масло, приготоване з них, варто їсти щодня.

Авокадо

Дуже корисний овоч, багатий корисними ненасиченими жирами, а також кислотою омега-3, яка життєво необхідна для здоров’я наших судин. Крім того, авокадо допомагає регулювати баланс «поганого» і хорошого холестерину, захищаючи тим самим наше серце.

Лосось

Бажано з’їдати хоча б дві порції жирної риби в день — це підтримує здоров’я мозку, судин і серця. Жирні сорти риби багаті мононенасиченими жирами, які регулюють рівень холестерину, а також жирними кислотами омега-3 і омега-6, які допомагають знизити рівень «поганого» холестерину ЛПНЩ.

Цибуля

Особливий антиоксидант флавонід, яким багата звичайна ріпчаста цибуля, допомагає запобігти накопиченню хоелестеринових бляшок в артеріях і підтримує здоров’я судин. До речі, цибуля-порей і часник володіють такими ж корисними властивостями – так що їжте їх частіше!

Вівсянка

Чим більше клітковини у вашому раціоні, тим нижче вміст шкідливого холестерину в крові. Овес — один з джерел корисних харчових волокон, яких зазвичай нам дуже не вистачає. Тільки стежте за тим, щоб ваша ранкова каша готувалася з цільних зерен — тільки вони по‑справжньому корисні.

Квасоля

Ще одне джерело дорогоцінної клітковини-бобові і особливо квасоля. Як підтвердили результати дослідження, опублікованого в журналі Канадської медичної асоціації, одна порція квасолі на день протягом півроку допомагає знизити рівень холестерину на 5%.

Куркума

Справжня “королева спецій”, яка робить нашу їжу не тільки смачнішою, але і кориснішою. Куркума має потужний протизапальний ефект, а також допомагає знизити рівень холестерину навіть у тих, хто страждає на ішемічну хворобу серця.

Соя

Продукти на основі сої — наприклад, тофу або соєве молоко — містять фітостероли, сполуки, структурно аналогічних холестерину, який виробляє ваша печінка. Чим частіше ми єдиний ці продукти, тим нижче рівень холестерину в нашому організмі. І тим міцніше і здоровіше серце і судини.

Мигдаль

Ці смачні горішки не тільки джерело корисного рослинного білка, клітковини і ненасичених жирів, але і справжній ворог холестерину. Щоденне вживання мигдалю протягом шести тижнів допомагає підвищити рівень «здорового» холестерину ЛПВЩ — і захистити свої судини.

Темний шоколад

Смачний, солодкий і дуже корисний — темний шоколад це не просто ласощі, але ще і дуже корисний продукт. Флавоноїди, особливі антиоксиданти, яких багато в какао-бобах, допомагають у тому числі і знизити рівень небезпечного холестерину в крові і зменшити приховані запальні процеси в організмі. Але головне — вибирайте шоколад з високим вмістом какао.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 099
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 948
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 671
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 382
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 923
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 006
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 134
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 014
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 609
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 568
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 180
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 747
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 083
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Від сценічного освідчення до розлучення: нардеп та відома акторка оголосили про розірвання шлюбу
0
Зменшить цукор у крові та зменшить ризик розвитку деменції: користь булгуру
0
Що таке жіноча інтуїція і чи справді вона існує: психологи дали несподіване пояснення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...