U-News » Здоров'я » Експерт називає 4 способи зменшити ризик раку і хвороб серця
Всі новини

Експерт називає 4 способи зменшити ризик раку і хвороб серця

Додати як бажане джерело в Google

Відомий експерт в області довголіття, доктор Сінклер, розповідає про способи продовження життя за рахунок зменшення ризику небезпечних захворювань.

Австралійський біолог, доктор філософії Гарвардського університету, Девід Сінклер, рекомендує для продовження життя практикувати певні звички. На думку експерта, ці практики допомагають знизити ризик раку, високого кров’яного тиску, ожиріння, хвороб серця.

Переривчастий пост. Переривчасте голодування має на увазі, що людина може обходитися без їжі деякий відрізок часу – наприклад, більшу частину дня. Доктор Сінклер констатує, що тривала пауза голоду активізує фізіологічні процеси, що «включають» гени довголіття, що змушують організм боротися зі старінням і хворобами. Біолог нагадав, що дослідження на плодових мушках і мишах показують: якщо збільшити час відмови від прийому їжі, це в підсумку збільшує тривалість життя.

«У випробуваннях на мишах ті тварини, яких годували через день, в середньому жили на 12 відсотків довше, ніж миші, яких годували щодня», – навів приклад вчений.

Він додав, що життя гризунів при переривчастому голодуванні було продовжено завдяки зменшенню маси вісцерального жиру і поліпшенню роботи імунної системи.

Уникнення цукру, простих вуглеводів. Експерт заявив, що їх часте споживання негативно впливає на здоров’я незалежно від того, страждає людина ожирінням чи ні. За словами біолога, велика кількість з’їдається цукру позитивно корелюють з віковими захворюваннями, включаючи діабет і серцеві захворювання, в той час як “зниження вмісту цукру в раціоні може уповільнити старіння людей, запобігаючи метаболічним захворюванням і покращуючи загальний стан здоров’я”.

Більше зелених листових овочів. Їх щоденне споживання – один з простих, притому ефективних способів поліпшити здоров’я, забезпечивши профілактику раку. Зелені овочі багаті унікальними сполуками, званими глюкозинолатами, які розпадаються з утворенням протиракових сполук, а також містять борються з раком флавоноїди і каротиноїди. У свою чергу, “такі овочі, як броколі та капуста, багаті поживними речовинами, які допомагають поліпшити захист організму від хвороб серця та раку”.

Отримання ресвератрола. Даний антиоксидант міститься в деяких продуктах харчування: серед них-виноград і ягоди насичених синіх, бордових, фіолетових відтінків, гіркий шоколад і какао, горіхи і арахіс. Деякі дослідження свідчать, що ресвератрол здатний активувати ген «довголіття» SIRT1, що підвищує виживаність клітин. Інші його переваги для здоров’я включають захист від високого кров’яного тиску, зниження схильності хвороб серця, ожиріння, поліпшення чутливості до інсуліну.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 177
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 596
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 373
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 674
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 420
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 525
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 774
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 936
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 920
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 854
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 586
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 430
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 359
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...