Чоловіки незадоволені послугами Укрзалізниці. Під час поїздки потягом у їхньому вагоні були таргани. Пасажири вимагають від перевізника компенсацію.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. Чоловіки скористались послугами ПАТ "Укрзалізниця" та здійснили поїздку потягом № 124. Вони отримали неякісні послуги перевезення, оскільки у вагоні знаходились таргани. Після вказаної поїздки один з них декілька разів звертався на гарячу лінію перевізника зі скаргами.
"На виконання робіт у вагоні провели дезінфекцію, про що склали відповідну довідку. Будь-яких скарг щодо наявності тарганів у цьому вагоні не надходило", - заявили в Укрзалізниці.
Розгляд справи
Чоловіки надали запис всередині вагону типу плацкарт та певні коментарі. Встановити, що це саме вагон потягу № 124, в якому вони здійснювали поїздку не можливо. Наявність нарізки з фрагментами назви маршруту потягу, внутрішнього вигляду вагона не вказують на те, що саме це потяг № 124.
Щодо запису спілкування з провідником, то знову ж таки, суд позбавлений можливості встановити, що це працівник ПАТ "Укрзалізниця", він перебуває на робочому місці та виконує свої функціональні обов'язки. Тобто, що це саме провідник вагона в складі потягу № 124.
Що вирішив суд?
Чоловікам відмовили у задоволенні позову. Їхні звинувачення на адресу Укрзалізниці виявились необґрунтованими.
"Доказів, які б стверджували порушення прав та інтересів позивачів відсутні, а відтак немає підстави для задоволення позову. Також суд не вбачає підстав для стягнення моральної шкоди, з відповідача за не надання відповіді на звернення, оскільки не доведено у чому полягає моральна шкода в сенсі ст. 23 ЦК України", - наголосили у суді.