Чоловік помітив, що мова інтерфейсу мобільного застосунку Монобанку змінилась з російської на українську. Про це свідчить листування з оператором фінустанови. Клієнт вимагає скасувати зміни та виплатити компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень.
Про це йдеться у рішенні Святошинського районного суду Києва від 22 грудня 2023 року.
Чоловік має відкритий картковий рахунок в АТ "Універсал Банк". На офіційному сайті банку є договір щодо умов приєднання, де вказано, що на прохання клієнта обслуговування може здійснюватися російською мовою. Також можливість обрання мови інтерфейсу передбачена в мобільному застосунку.
У чоловіка встановлений застосунок Монобанк на телефоні, інтерфейс якого був завжди російською мовою, але у травні 2023 року він побачив, що інтерфейс тепер українською мовою. Клієнт звернувся до служби підтримки, на що йому повідомили, що ніякої іншої мови не буде крім української. На його думку, такі дії фінустанови порушують Конституцію України, сам договір та Закон України "Про захист прав споживачів".
Яким було рішення суду?
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. В діях АТ "Універсал Банк" не встановлено порушення прав клієнта.
"17.09.2022 року в АТ "Універсал Банк" перестала існувати технічна можливість відображення російської мови як мови інтерфейсу в мобільному застосунку Монобанк, а отже у всіх клієнтів після оновлення застосунку мовою дистанційного обслуговування - інтерфейсу за замовчування залишилась виключно державна мова - українська", - наголосили у суді.