U-News » Здоров'я » Вчені назвали дієту, яка допомагає зменшити коло талії на 8 см
Всі новини

Вчені назвали дієту, яка допомагає зменшити коло талії на 8 см

Інший її варіант, так звана зелена середземноморська дієта, включає ті ж основні принципи, що і традиційна середземноморська дієта, але з акцентованішим упором на вживання овочів, особливо зелених листових овочів, таких як шпинат, калі, салат і броколі.

Ці овочі багаті на вітаміни, мінерали, антиоксиданти та інші поживні речовини, які сприяють зміцненню здоров’я, захищають від багатьох хронічних захворювань і допомагають зменшити вісцеральний жир, передає МедПравда.

Це демонструє масштабне клінічне дослідження, яке тривало 18 місяців. У ньому взяли участь 294 особи, які мали зайву вагу, віком від 50 до 55 років. Усіх респондентів поділили на три групи. Учасникам першою було призначено традиційну середземноморську дієту. Учасникам другої — зелена середземноморська дієта, та учасникам третьої — здорове харчування.

Вже за пів року вдалося побачити переваги зеленої середземноморської дієти для схуднення. Люди, які дотримувалися її, змогли схуднути на 6,2 кг, а їхня талія зменшилася на 8,6 см. Ті, хто слідував середземноморській дієті, змогли схуднути на 5,4 кг, а їхня талія стала вузькою на 6,8 см. Найгірший результат спостерігався в учасників третьої групи. На здоровому харчуванні їхня талія зменшилася лише на 4,3 см.

Після закінчення експерименту вдалося отримати подальші підтвердження переваг зеленої середземноморської дієти. Як виявилося, вона сприяла зниженню вісцерального жиру на 14%, тоді середземноморська дієта — на 7%, і здорове харчування лише — на 4,5%.

Особливості зеленої середземноморської дієти

  • Виключіть м’ясо з раціону. Замініть його овочами, багатими на білок (соя, квасоля, шпинат, броколі, петрушка);
  • не їжте оброблені харчові продукти;
  • виключіть рафіноване борошно;
  • щодня з’їдайте 28 г горіхів;
  • випивайте три-чотири чашки зеленого чаю щодня.

Перш ніж змінити раціон, обговоріть це з лікарем або дієтологом, щоб переконатися в безпеці дієти для здоров’я.

Результати дослідження опубліковані у журналі BMC Medicine.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 495
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 303
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 150
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 646
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 548
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 511
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 495
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 419
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 169
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 350
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 116
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 968
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 646
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Аніта Луценко показала свою підрослу 10-річну доньку та зворушила, як з роками вона змінювалася
0
Ви неправильно поливаєте рослини: названо найкращий спосіб
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Мережа палає: Лесю Нікітюк неочікувано атакували в коментарях, але відповідь зірки була нищівною
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...