Комунальні служби автоматично передають до служби 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних. Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.
15-57 — це міський ресурс, що дозволяє дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення
«Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ обробляє цю інформацію та повідомляє клієнтів про статус послуг у будинку. Можна налаштувати SMS-інформування безпосередньо на ваш смартфон», - пояснили в Київтеплоенерго.
Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнаватись онлайн на цьому сайті.
Телефоном — за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).
В Київтеплоенерго рекомендують зробити повірку квартирних лічильників
Відповідно до законодавства про метрологію, квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці. Зазвичай – кожні 4 роки, в залежності від виробника.
В Київтеплоенерго нагадують, що клієнти мають самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. Їх перелік – на сайті Мінекономіки за цим посиланням. Замовити повірку можна також безпосередньо у ЦКС.
В підприємстві зауважили, що повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після монтажу вже повіреного приладу потрібно замовити його опломбування. Ця послуга безкоштовна. Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі “Дистанційне обслуговування”.