U-News » Здоров'я » Відповідають науковці. Чи можна їсти кисломолочний сир, якщо у вас високий тиск
Всі новини

Відповідають науковці. Чи можна їсти кисломолочний сир, якщо у вас високий тиск

Ця їжа з високим вмістом білка все ще в тренді, але в ній, як правило, міститься багато солі. Дізнайтеся про корисні для серця та задоволення способи включити домашній сир у свій раціон.

Згідно зі статистичними даними Центрів контролю та профілактики захворювань, майже половина дорослих американців — близько 120 мільйонів людей — мають високий кров’яний тиск. З цих осіб лише у 1 з 4 гіпертонія контролюється за допомогою здорового способу життя, прийому ліків або комбінації обох, пише НВ.

Враховуючи, що високий кров’яний тиск підвищує ризик серцево-судинних подій, таких як інфаркт та інсульт, важливо знати про профілактичні заходи, які ви можете вжити, складаючи свій раціон, щоб підтримувати кров’яний тиск у нормі.

Виникає питання: якщо у вас високий кров’яний тиск, чи можете ви споживати сир? Ми допоможемо дізнатися, як насолоджуватися ним у своєму раціоні з користю для здоров’я.

Який зв’язок між сиром і артеріальним тиском

По-перше, сир входить до групи молочних продуктів. Найпоширеніша дієта, яку зазвичай призначають для лікування високого кров’яного тиску, це Дієтичні підходи до зупинки гіпертонії (DASH). У ній сказано, що для контролю артеріального тиску можна включати нежирні молочні продукти. Дослідження, включаючи опубліковане в Journal of Hypertension, показали, що молочні продукти з низьким вмістом жиру можуть допомогти знизити артеріальний тиск завдяки профілю поживних речовин.

Сир є високоцінним джерелом білка, містить кальцій, калій і вітаміни групи В. Кальцій і калій є двома важливими поживними речовинами, які допомагають збалансувати рівень рідини в клітинах для контролю артеріального тиску. Деякі вітаміни групи В, такі як фолієва кислота та вітаміни В6 і В12, необхідні для розщеплення гомоцистеїну, амінокислоти, яка була пов’язана з гіпертонією, згідно з дослідженням 2023 року, опублікованим у Nutrition Research.

Сир розглядають під мікроскопом порівняно з іншими молочними продуктами з низьким вмістом жиру, коли йдеться про їжу для здорового кров’яного тиску. Це тому, бо він з високим вмістом натрію. Для довідки: ½ склянки сиру 2% жирності містить 321 міліграм натрію згідно з USDA. Порівняйте це з такою ж кількістю 2% грецького йогурту, який має лише 63 мг натрію. Чому це викликає занепокоєння? Їжа з високим вмістом натрію ускладнює контроль за своїм станом для людей з високим кров’яним тиском.

Це пов’язано з тим, як натрій впливає на баланс рідини у вашому тілі. Високе споживання солі призводить до затримки води, оскільки рідина переповнює кровоносні судини, намагаючись відновити контрольовану концентрацію натрію. В результаті надлишку води кров’яний тиск зростає, як у вузлуватому шлангу. Хороша новина полягає в тому, що огляд 2019 року в Nutrients показав, що незалежно від того, чи є у людини гіпертонія, зменшення споживання натрію з їжею може знизити артеріальний тиск і покращити здоров’я серця.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 102
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 469
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 074
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 950
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 191
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 815
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 465
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 158
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 040
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 706
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 293
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 982
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 556
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Уникайте цих 4 поєднань: картопля з деякими продуктами провокує бродіння та дискомфорт у шлунку
0
Зворотний бік соло-подорожей: досвідчений турист розвінчав головні міфи про поїздки наодинці
0
Сила слів: 12 простих фраз, якими розумні люди непомітно переконують будь-кого
0
Чому після 35 синяки та втома проходять тижнями? Медики розкрили приховані причини повільного відновлення
0
Назад у минуле: радниця Путіна вимагає повністю заборонити росіянам дивитися фільми Голлівуду
0
Христина Соловій розсекретила таємного бойфренда та зізналася, скільки вони разом
0
Перезавантаження чи шок для організму? Що насправді відбувається з тілом за 36 годин голодування
0
«Отрута під виглядом делікатесу»: медики пояснили, чим насправді небезпечне часте вживання тунця
0
Нетаньяху назвав Британію «ісламською республікою» з ядерною зброєю
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...