Декілька особливостей поганих лікарів, про які ви повинні знати, звертаючись за допомогою.
Здоров'я є найбільшою цінністю для кожної людини, тому важливо мати надійного та кваліфікованого лікаря, якому можна довіряти. Однак, на жаль, трапляються ситуації, коли медичний працівник не відповідає високим стандартам своєї професії. У разі слід задуматися про зміну лікаря більш компетентного фахівця, пише Знай.
Одним із тривожних сигналів є небажання лікаря уважно вислухати пацієнта та зрозуміти суть його скарг. Якщо під час візиту медик постійно перебиває розповідь про симптоми, не дозволяє докладно пояснити проблему, а швидше прагне завершити прийом, то це явно не найкращий підхід. Про це повідомляє Huffpost.
Ще однією "червоною лінією" є звинувачення пацієнта у його проблемах зі здоров'ям. Навіть якщо спосіб життя людини не найкращий, завдання лікаря – надати кваліфіковану медичну допомогу, а не критикувати чи засуджувати.
Крім того, іноді лікарі можуть призначати надмірну кількість аналізів та обстежень, не даючи при цьому вичерпних пояснень їх необхідності. Такий підхід, який називають гіпердіагностикою, може бути виправданий лише у вкрай складних випадках.
Ще одна "червона лінія" - тиск на пацієнта та нав'язування певних методів лікування без урахування його бажань та потреб.
І, нарешті, не варто довіряти медичному працівникові, який відмовляється від сучасних методів лікування та новітніх розробок у своїй галузі.