U-News » Здоров'я » Названі 5 продуктів, які здатні пом’якшити прояви артриту
Всі новини

Названі 5 продуктів, які здатні пом’якшити прояви артриту

Артритом називають цілу групу різних запальних захворювань суглобів. Існує кілька його різновидів. Остеоартрит є однією з найпоширеніших. Цей вид артриту в основному лікується знеболюючими, але зміна способу життя також може допомогти.

Фізичні вправи і зниження ваги, як правило, займають перші місця в списку важливих заходів при такому захворюванні. Режим харчування також може допомогти контролювати симптоми артриту. Незалежно від дотримання конкретної дієти, регулярне додавання деяких продуктів в раціон дає шанс заспокоїти хворі суглоби і уповільнити прогресування артриту.

Жирна риба

Риба, багата омега – 3 жирними кислотами, здатна допомогти в боротьбі із запаленнями та іншими симптомами остеоартриту. Наприклад, лосось містить два типи кислот омега – 3 (EPA і DHA), вони є у всіх клітинах організму. Жирна риба також може допомогти людям з аутоімунними формами артриту, включаючи ревматоїдний артрит, краще керувати своїм станом. Американська кардіологічна асоціація також рекомендує їсти таку рибу два рази на тиждень, щоб захистити серце.

Оливкова олія

Оливкова олія першого віджиму містить ненасичені жири, які можуть заспокоювати запалення в організмі. Крім того, є ймовірність уповільнити руйнування хрящів у людей з артритом. Крім того, оливкова олія містить сполуку, що називається олеоканталом. Вчені визначили, що олеокантал має механізм дії, аналогічний нестероїдним протизапальним препаратам, полегшуючи біль, повідомляє Американська організація пенсіонерів (AARP).

Вишня

Ця ягода багата антоціанами, потужними антиоксидантами, які також містяться в чорниці та малині. За словами дієтологів, антоціани можуть допомогти звести до мінімуму окислювальний процес, що сприяє запаленню в суглобах. Деякі дослідження також показують взаємозв’язок між вживанням вишні та рівнем С-реактивного білка, пов’язаного з аутоімунними формами артриту та остеоартрозом.

Часник

У роботі, опублікованій в науковому журналі BMC Musculoskeletal Disorders, дослідники визначили, що у людей, які їли часник, цибулю-порей або цибулю-шалот ймовірність розвитку остеоартриту кульшового суглоба була значно нижчою. Захисний ефект часнику може працювати завдяки діаллілдісульфіду-з’єднанню, яке, ймовірно, бореться із запальними білками, що загрожує пошкодженню хрящів.

Шпинат і кучерява капуста

Ця листова зелень багата вітаміном К, який, як показують дослідження, важливий для здоров’я хрящів. При цьому в деяких роботах зазначалося, що нестача вітаміну К в раціоні літніх людей призводить до розвитку артриту. Шпинат і кучерява капуста також здатні підвищити рівень фолієвої кислоти, вітаміну С, вітаміну А і кальцію. Однак при прийомі розріджують кров препаратів не варто збільшувати кількість такої зелені. Вітамін К може перешкоджати розрідженню крові, тому обов’язково проконсультуйтеся з лікарем, перш ніж вносити будь-які серйозні зміни в свій раціон.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 934
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 355
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 965
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 689
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 739
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 364
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 855
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 586
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 179
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
9 671
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 918
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 500
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 277
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Гола Каменських сховалася за квітами під час "медового місяця" у Франції
0
«Все починається з ніг»: лікар пояснив, як стан стоп впливає на тривалість життя
0
Терпіння та кардинальні зміни: любовний гороскоп для всіх знаків Зодіаку
0
Астрологи назвали знаки Зодіаку, для яких осінь стане часом великих змін
0
Оля Полякова та Наталія Холоденко посварилися в Юрмалі: що стало причиною
0
Агресія та напруга змушують українців покидати Польщу: Євростат зафіксував історичний максимум
0
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...