U-News » Здоров'я » Наукове дослідження показало, що дві чашки кави на день можуть продовжити життя
Всі новини

Наукове дослідження показало, що дві чашки кави на день можуть продовжити життя

Любителі кави, які випивають на день приблизно по дві чашки цього напою, мають більше шансів прожити довше, ніж ті, хто не п’є, з’ясували вчені.

Згідно з дослідженням, проведеним британським Агентством з вивчення раку та Імперським коледжем Лондона, найчастіше вживання кави сприяє зниженню ризику смерті від низки захворювань.

Вчені стверджують, що найбільш очевидним є взаємозв’язок між вживанням кави та зниженням ризику смерті від захворювань кровоносної системи та органів травлення.

Це одне з наймасштабніших подібних досліджень. У ньому взяли участь понад 500 тисяч людей старших 35 років із 10 європейських країн. Спостереження велися протягом 16 років. Дослідження опубліковане у науковому журналі Annals of Internal Medicine.

“Ми з’ясували, що вживання кави знижує ризик смерті, особливо смерті від захворювань кровоносної системи та органів травлення”. – каже один із дослідників Марк Гюнтер з Агентства з вивчення раку.

Чи будь-яка кава корисна

Вчені наголошують, що, незважаючи на різні традиції у приготуванні та вживанні кави у різних європейських країнах, результати були фактично однаковими у всіх регіонах. Це означає, що і еспресо, і капучіно можна вважати однаково корисними.

Серед європейців найбільше кави за день випивають датчани – в середньому 900 мл на день, найменше п’ють її, як не дивно, італійці – 92 мл на день.

“Наше дослідження дає важливе розуміння можливого механізму позитивного впливу кави на стан здоров’я”, – наголошує вчений.

Як з’ясувалося, ті, хто звик пити багато кави, відчували себе молодшими, і, як правило, вони з більшою ймовірністю виявлялися любителями алкоголю, курцями, а також їли більше м’яса та менше овочів та фруктів.

Як припускають вчені, такий ефект дає не кофеїн, що міститься у цьому напої. Дослідження якраз не виявило будь-якої залежності між покращенням здоров’я та звичкою пити декофеїнізовану каву. Результати тих, хто пив звичайну каву та декофеїнізовану, виявилися однаковими.

Справа не в кофеїні

Згідно з припущенням дослідників, вся справа в антиоксидантах, що містяться у каві.

Як з’ясувалося, ті, хто звик пити багато кави, відчували себе молодшими, і, як правило, вони з більшою ймовірністю виявлялися любителями алкоголю, курцями, а також їли більше м’яса та менше овочів та фруктів.

З групи, яка брала участь у дослідженні, за 16 років померло майже 42 тисячі осіб – від різних хвороб, у тому числі від раку, захворювань кровоносної системи та серцевих нападів.

Як з’ясувалося, у чоловіків, які вживали більше кави, ризик смерті був нижчим на 18%, ніж у тих, хто відмовлявся від кави або пив її у невеликих кількостях.

Серед жінок такий ефект менш виражений: ризик смерті для них виявився на 8% нижчим, ніж для жінок, які пили каву в невеликих кількостях або зовсім відмовлялися від неї

Ще одне дослідження

Аналогічне дослідження провели американські вчені з Університету Південної Каліфорнії – його результати також опублікував Annals of Internal Medicine.

Загалом в американському дослідженні взяли участь понад 185 тисяч людей різної етнічної приналежності – латиноамериканці, афроамериканці, що у США японці та європейці.

Важливо, що результати дослідження вчених із США виявилися аналогічними висновкам їхніх британських колег.

За даними американського дослідження, у людей, які випивають одну чашку кави на день, ризик померти від серцево-судинних захворювань, інсульту, раку, хвороб органів дихання та нирок був меншим на 12%.

У тих, хто зазвичай випивав від двох до трьох чашок кави на день, ризик смерті знижувався на 18%.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 099
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 948
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 669
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 382
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 923
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 006
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 129
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 012
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 609
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 568
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 180
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 745
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 082
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Від сценічного освідчення до розлучення: нардеп та відома акторка оголосили про розірвання шлюбу
0
Зменшить цукор у крові та зменшить ризик розвитку деменції: користь булгуру
0
Що таке жіноча інтуїція і чи справді вона існує: психологи дали несподіване пояснення
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...