Як варто звертатися до людини з вадами, коли ви хочте допомогти.
Разом із мережею наших 179 Центрів життєстійкості та завдяки ініціативі "Безбар’єрність" Мінсоцполітики підготували правила безбар’єрних комунікацій на щодень. Не можна казати на людину з інвалідністю "каліка", "інвалід", "сліпий", "даун" і тому подібне. Що таке інформаційна безбар'єрність: пояснення Мінветеранів, розповідає Мета.
Маючи сумніви та непевність щодо використання певних слів і фраз, варто запитати себе: "Чи сподобалось би мені таке звернення? Чи комфортно було, якби так говорили про мене?". Адже головний принцип комунікації у Центрах життєстійкості - "спочатку людина". Спілкуючись з кимось індивідуально, проводячи групові заходи, ми пам’ятаємо про залученість кожного у всі активності простору. Центр життєстійкості - це середовище без ярликів. Саме тут жителі громади, незалежно від віку, гендеру чи соціального статусу, вчаться турботі про ментальне здоров’я та родинні стосунки.
Нагадаємо, Програма життєстійкості Мінсоцполітики є складовою Всеукраїнської програми ментального здоров'я “Ти як?” Першої леді Олени Зеленської.