U-News » Здоров'я » Вчені знайшли зв’язок між вживанням білого хліба і підвищеним ризиком передчасної смерті
Всі новини

Вчені знайшли зв’язок між вживанням білого хліба і підвищеним ризиком передчасної смерті

Вживання білого хліба має зв’язок з підвищеним ризиком передчасної смерті. Відповідні висновки зроблені за підсумками проведеного дослідження канадськими вченими.

Експерти встановили, що регулярне включення в раціон продуктів з обробленого зерна несе небезпеку для організму. Це стосується хліба, макаронних виробів, круасанів і т.д. у них багато рафінованих вуглеводів, але практично відсутня клітковина, що прискорює процес засвоєння.

Після вживання даних продуктів в крові підвищується рівень цукру. Краще вибирати для заміни цільнозернові аналоги. Вчені провели дослідження, яке показало, що споживали понад сім порцій рафінованих вуглеводів протягом дня люди мали на 27% вищий ризик передчасної смерті.

Крім того, у зазначеній групі на 33% зростала ймовірність розвитку серцевих недуг, для інсульту показник склав 47%.

Професор Скотт лір, один з головних авторів наукової роботи, зазначає, що отримані висновки лише підтверджують необхідність скорочення оброблених і рафінованих продуктів в рамках здорової дієти. Краще додати в повсякденне меню суміш злаків, де мінімум очищеної пшениці.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 845
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 900
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 172
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 612
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
13 998
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 935
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 766
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 688
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 558
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 715
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 707
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 333
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 707
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Скандал навколо «розіп'ятої» Полякової: співачка емоційно відреагувала на жорсткий хейт вірян
0
Час над нею невладний: 60-річна Елізабет Герлі підірвала мережу ефектною фігурою в крихітному бікіні
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Організм б’є на сполох: 6 прихованих ознак гормонального бунту, які ви помилково списуєте на втому
0
Більше ніякого акваріума в шлунку: лікарі розкрили секрет, як назавжди позбутися важкості після їжі
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Голлівудська зірка родом з України вийшла заміж і зворушила церемонією в українському стилі
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...