U-News » Здоров'я » Вживання ковбаси і сосисок підвищує ризик передчасної смерті від хвороб серця і судин
Всі новини

Вживання ковбаси і сосисок підвищує ризик передчасної смерті від хвороб серця і судин

Глобальне дослідження, проведене вченими Гамільтона, виявило зв’язок між вживанням обробленого м’яса і підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань. У тому ж дослідженні не було виявлено такої ж зв’язку з необробленим червоним м’ясом або птахом.

Інформація надходить з дієт і показників здоров’я 134 297 чоловік з 21 країни на п’яти континентах, за якими дослідники відстежували дані про споживання м’яса і серцево-судинних захворюваннях.

Прослідкуючи за учасниками протягом майже десяти років, дослідники виявили, що споживання 150 грамів або більше обробленого м’яса на тиждень було пов’язано з підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань на 46 відсотків і ризиком смерті на 51 відсоток у порівнянні з тими, хто не їв оброблене м’ясо.

Проте дослідники також виявили, що помірне споживання необробленого м’яса має нейтральний вплив на здоров’я.

“Докази зв’язку між споживанням м’яса та серцево-судинними захворюваннями суперечливі. Тому ми хотіли краще зрозуміти зв’язок між споживанням необробленого червоного м’яса, птиці та обробленого м’яса з серйозними серцево-судинними захворюваннями і смертністю”, – сказала Ромена Ікбал, перший автор книги дослідження і доцент Університету Ага Хана в Карачі, Пакистан. – “Сукупність наявних даних вказує на те, що споживання невеликої кількості необробленого м’яса в рамках здорового раціону навряд чи буде шкідливим”, – сказав Махшид Дехган, дослідник Інституту досліджень здоров’я населення (PHRI) університету Макмастера.

Автори вважають, що додаткові дослідження можуть покращити поточне розуміння взаємозв’язку між споживанням м’яса та результатами для здоров’я. Наприклад, незрозуміло, які учасники дослідження з меншим споживанням м’яса їли замість м’яса, і чи якість цих продуктів була різною в різних країнах.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 850
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 903
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 184
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 625
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
14 023
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 939
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 772
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 695
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 561
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 724
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 710
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 341
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 709
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Скандал навколо «розіп'ятої» Полякової: співачка емоційно відреагувала на жорсткий хейт вірян
0
Час над нею невладний: 60-річна Елізабет Герлі підірвала мережу ефектною фігурою в крихітному бікіні
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Організм б’є на сполох: 6 прихованих ознак гормонального бунту, які ви помилково списуєте на втому
0
Більше ніякого акваріума в шлунку: лікарі розкрили секрет, як назавжди позбутися важкості після їжі
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Голлівудська зірка родом з України вийшла заміж і зворушила церемонією в українському стилі
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...