U-News » Здоров'я » Ці продукти харчування викликають у чоловіків рак кишківника
Всі новини

Ці продукти харчування викликають у чоловіків рак кишківника

Якщо чоловіки активно вживають ультраперероблені страви, то ризик розвитку колоректального раку у них зростає на 30%. Такого сумного висновку дійшли вчені з Гарвардського університету.

У будь-якому магазині зараз можна купити плов, борщ, печеню з грибами, бефстрогани, макарони з м’ясом та величезну кількість інших готових до вживання страв. Достатньо поставити їх на пару хвилин у мікрохвильову піч, і ви вже отримуєте страву, на приготування якої в звичайних умовах вам знадобилася б година з лишком.

Для багатьох чоловіків, особливо одиноких або тих, що живуть у напруженому графіку, це дуже зручний та очевидний вибір. Однак нове дослідження показало, що регулярне вживання про ультраперероблених продуктів збільшує ризик колоректального раку у чоловіків майже на 30%.

При цьому серед жінок такого зв’язку американські дослідники не виявили. Встановлено, що готові страви з м’ясом є дуже шкідливими для здоров’я людини. Особливо, якщо в них використовується ковбаса, бекон, шинка та рибні котлети. Але якщо чоловік ще й запиває все це солодкими та газованими напоями, то ризик раку ще більше збільшується.

Споживання перероблених харчових продуктів вже дуже давно пов’язане з багатьма короткостроковими та довгостроковими проблемами для здоров’я через те, як ці продукти готують. У них додають велику кількість солі та інших шкідливих консервантів, а також різноманітних інгредієнтів, які не використовуються при домашньому приготуванні.

Щоб знизити ризик небезпечного колоректального раку, чоловікам потрібно регулярно проходити через колоноскопію. Це обстеження, що виявляє аномалії в товстій кишці та черевній порожнині. Звичайно, його ніяк не назвеш приємною процедурою, зате з його допомогою можна виявити все, що відбувається у вас в кишечнику, щоб вчасно вжити заходів.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 851
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 904
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 188
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 631
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
14 036
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 940
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 773
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 696
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 562
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 727
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 711
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 342
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 710
Італійці рятуються від спеки без кондиціонера: три прості хитрощі для прохолоди вдома
0
Удача сама йде в руки: одному знаку Зодіаку доля готує унікальний шанс до кінця тижня
0
Скандал навколо «розіп'ятої» Полякової: співачка емоційно відреагувала на жорсткий хейт вірян
0
Час над нею невладний: 60-річна Елізабет Герлі підірвала мережу ефектною фігурою в крихітному бікіні
0
Куди зник Павло Костіцин: де під час війни перебуває ексведучий "Битви екстрасенсів" і чим займається
0
Організм б’є на сполох: 6 прихованих ознак гормонального бунту, які ви помилково списуєте на втому
0
Більше ніякого акваріума в шлунку: лікарі розкрили секрет, як назавжди позбутися важкості після їжі
0
Міша Романова опинилася під крапельницями: що сталося з ексучасницею “ВІА Гри”
0
Голлівудська зірка родом з України вийшла заміж і зворушила церемонією в українському стилі
0
Леся Нікітюк показала в повний зріст сина Оскара, якому скоро один рік
0
Третя дитина Бреда Пітта офіційно зреклася його прізвища: за що діти Анджеліни Джолі ненавидять батька
0
Ексдружина Остапчука позбулася його прізвища через чотири роки після розлучення й зробила заяву
0
Раковина блищатиме від чистоти без соди чи оцту: одна хитрість
0
XML error in File: https://panno4ka.net/rss.xml

XML error: at line 0