U-News » Здоров'я » Скільки алкоголю може врятувати від інфаркту, але спровокувати розвиток раку
Всі новини

Скільки алкоголю може врятувати від інфаркту, але спровокувати розвиток раку

З посиланням на підсумки досліджень вчених, алкоголь може бути вельми абівалентним продуктом для мозку.

Одночасно може знижувати ризики виникнення серцевого нападу, але давати старт у розвиток інших серйозних захворювань.

– Так, у будь-якій кількості алкоголь шкідливий, – пояснили вчені. – Отже абсолютно будь-яка доза, навіть найменша – вже вступ до зони ризику. І саме так кажуть лікарі. Але у абсолютних непитущих шансів стати жертвою інфаркту навіть більше, ніж у тих, хто «пропускає по чарці». Тільки тут треба чітко розуміти, що йдеться про мінімальні дози.

Дослідники з Бостона розповіли, як саме алкоголь впливає на наш організм.

Вони припускають, що в невеликих кількостях алкоголь може посилювати рівень «хорошого» холестерину та зменшувати рівень білка фібриногену – це один із головних факторів згортання крові.

Алкоголь та мозок

Кардіологи Массачусетського університету США після того, як вивчили дані кількох тисяч людей у біобанку, з’ясували, що у тих, хто випиває від 1 до 14 порцій алкоголю на тиждень, шансів отримати інсульт або серцевий напад набагато менше, ніж у тих, хто випиває по порції щотижня. При цьому були враховані і генетичні особливості, і спосіб життя піддослідних, і багато інших факторів.

Вчені повідомили про те, що всі ті, хто пив спиртне у скромних кількостях, активність у мигдалеподібному тілі була знижена.

– Мигдалеподібне тіло – ця частина мозку, яка відіграє ключову роль у створенні наших емоцій та страху, – розповіли вони. – Коли це мигдалеподібне тіло перезбуджене, воно починає включати симпатичну нервову систему. Тобто, починає діяти цей механізм «бий або біжи». Процес стимулює підвищення артеріального тиску, посилюючи запалення.

Як розповів один із авторів дослідження Ахмед Тавакол, саме подібні зміни у мозку і відповідальні за захисний ефект, який повідомляє алкоголь серцю.

А трохи – це скільки?
– Наше дослідження стосується лише тих, хто випиває дуже мало алкоголю, – будь-яке перевищення дози – вкрай небезпечне, – розповіли експерти. – Ризики розвитку серцево-судинних захворювань, інсультів та інфарктів збільшуються у рази.

Дослідники виявили – абсолютно будь-яка кількість алкоголю збільшує ризик розвитку раку, тому дуже важливо знайти альтернативні виливам методи зменшення стресу.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 941
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 357
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 969
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 700
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 744
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 367
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 862
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 591
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
10 205
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 188
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 919
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 503
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 278
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Моє тіло - не тема для обговорення»: Ілона Гвоздьова жорстко поставила хейтерів на місце
0
Гола Каменських сховалася за квітами під час "медового місяця" у Франції
0
«Все починається з ніг»: лікар пояснив, як стан стоп впливає на тривалість життя
0
Терпіння та кардинальні зміни: любовний гороскоп для всіх знаків Зодіаку
0
Астрологи назвали знаки Зодіаку, для яких осінь стане часом великих змін
0
Оля Полякова та Наталія Холоденко посварилися в Юрмалі: що стало причиною
0
Агресія та напруга змушують українців покидати Польщу: Євростат зафіксував історичний максимум
0
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...