Незважаючи на те, що більшість машин зараз воліють оснащувати сучасними електронними гальмами стоянки, тим не менш, моделей, обладнаних звичними ручниками з рукояттю, все ще набагато більше.
Представник поліції розповів, яких помилок припускаються автовласники, використовуючи ручник під час щоденної експлуатації авто.
Що варто знати
Механізм ручного гальма включає тросики, елементи гальмівної системи, а також рукоять. При взаємодії із фіксатором важеля тросики натягуються, що в результаті притискає гальмівні колодки до дисків. Багато хто забуває про піднятий ручник перед початком руху. Іноді просто відпускають його не до кінця, в результаті колеса частково блокуються. Навіть якщо власник не помічає цього під час поїздки, такі дії можуть завдати шкоди елементам гальмівної системи.
Деякі піднімають ручник під час входу в поворот. Таким чином ушкоджується механізм, підвищується ризик блокування коліс. Крім того, виникає ймовірність потрапляння в некерований занос, що може спричинити ДТП.
Не слід піднімати ручне гальмо стоянки при різких змінах температури. Часто виникають ситуації, коли колодки примерзають намертво до дисків, що призводить до блокування коліс. Після тривалої стоянки слід повільно опускати ручник, інакше закислі елементи механізму можуть бути пошкоджені. Експерт також нагадав, що потрібно регулярно проводити технічне обслуговування цієї деталі, підтягуючи троси та змащуючи елементи.