U-News » Здоров'я » Середземноморська дієта не захистить від деменції
Всі новини

Середземноморська дієта не захистить від деменції

Хоча дослідження довели здатність середземноморської дієти приносити багато користі здоров’ю, від старечого недоумства вона не захистить. Такий висновок зробили дослідники зі Швеції.

Вчені з Університету Лунда вирішили дослідити роль дієти у розвитку деменції, а також здатність різних типів харчування забезпечувати захист від старечого недоумства. Було проаналізовано дані харчування близько 28 000 жителів Швеції за 20-річний період.

На початку спостереження середній вік учасників становив 58 років, і ні в кого з них не було діагностовано будь-яку форму деменції. Вони заповнювали щоденники харчування, у яких відбивалася частота прийому їжі та ті продукти, які вони вживали.

За 20 років у 7% учасників дослідження діагностували різні види старечого недоумства, включаючи хворобу Альцгеймера та судинну деменцію. Потім вчені вивчали прихильність учасників експерименту до різних типів харчування, включаючи і середземноморську дієту.

Крім цього, враховувався вік, стать, рівень освіти та спосіб життя. Дослідники виключили тих учасників, у кого деменцію виявили протягом перших 5 років з початку спостереження, оскільки у разі роль харчування встановити було неможливо.

Після перевірки всіх даних вчені не виявили суттєвого зв’язку між дотриманням дієтичних рекомендацій, включаючи і дотримання середземноморської дієти та зниження ризику деменції від усіх причин.

Не знайдено доказів і те, що дотримання будь-якого раціону взагалі впливає наявність біомаркерів, пов’язаних зі старечим недоумством. Отже, середземноморська дієта не дає ніякого додаткового захисту від деменції.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 434
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 049
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 126
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 624
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 328
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 422
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 203
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 804
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 767
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 816
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
8 740
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 237
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 131
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Напої проти високого цукру: 6 чаїв, які регулюють рівень глюкози
0
Бред Пітт зірвався після семи років тверезості: актор знову взявся за чарку
0
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Три знаки зодіаку, які сьогодні можуть визначати майбутнє
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...