U-News » Здоров'я » 8 продуктів, які допоможуть знизити ризик інсульту
Всі новини

8 продуктів, які допоможуть знизити ризик інсульту

Найкращий і ефективний спосіб захиститися від інсульту — це тримати під контролем артеріальний тиск.

Нагадаємо, що ідеальним є 120/80, при рівні «нижнього» 130 і вище варто звертатися до лікаря, а підвищення цієї цифри до 140 є прямим показанням до терапії. В підтримці здорового рівня кров’яного тиску важливі спосіб життя і раціон харчування: ми відібрали продукти, регулярне вживання яких допоможе тримати тиск під контролем і знизить ризик інсульту на 27%.

Жирна риба

Якщо ви з’їдаєте три і більше порцій жирної риби в тиждень, ризик інсульту знижується на 6-12%. Такі результати шведського дослідження. Автори дослідження, в якому взяли участь 400 тисяч добровольців, вважають, що вся справа в жирних кислотах омега-3, яких багато у рибі. Ці кислоти зменшують запалення в артеріях, сприяючи поліпшенню кровотоку і зменшуючи ймовірність утворення тромбів.

Вівсянка

Вівсянка допомагає тримати під контролем рівень «поганого» холестерину ЛПНЩ: завдяки високому вмісту клітковини, вівсянка допомагає знизити рівень небезпечного холестерину і захистити наші артерії — а значить і знизити ризик інсульту.

Чорниця

А також ожина, лохина, чорна смородина та інші чорні і червоні ягоди. У них багато антиоксидантів, які сприяють розширенню кровоносних судин, налагоджуючи тим самим кровотік і знижуючи артеріальний тиск. Влітку можна їсти ягоди свіжими, а взимку додавати заморожені або сушені в вашу вівсяну кашу. Антиоксиданти допомагають розширенню кровоносних судин, щоб підтримувати сильний кровотік, одночасно зменшуючи запалення Намагайтеся від семи до десяти порцій фруктів і овочів щодня, щоб запобігти ризик інсульту. Чашка чорниці вважається двома порціями до вашої мети.

Молоко

Люди, які регулярно п’ють молоко, в результаті мають більш низький ризик розвитку гіпертонії, ніж ті, хто від нього відмовляється — такі результати дослідження, проведеного фахівцями австралійського університету Монаш. До схожих результатів прийшли автори японського дослідження, в якому взяли участь більше 3 тисяч осіб: спостереження за їх здоров’ям протягом 22 років показало, що 2 склянки молока в день удвічі знижують ризик інсульту. Найімовірніше, вся справа в магнії, кальції і калії, яких багато в молоці і які дуже важливі для здоров’я серця і судин.

Банани

Навіть якщо у вас гіпертонія, вживання великої кількості калію і продуктів, що його містять, може допомогти в зниженні кров’яного тиску. Щоденна добова норма для дорослого – 4700 міліграмів в день. Чемпіони за змістом калію – це, звичайно ж, банани. Причому лікарі рекомендують вибирати зелені, не зовсім дозрілі: в них особливого багато крохмалю, який знижує чутливість до інсуліну. Це допоможе не тільки знизити ризик діабету, але і поліпшити кровотік, а значить — знизити тиск.

Гарбузове насіння

Регулярне вживання продуктів, багатих магнієм, може знизити ризик інсульту на 22% – такі дані дослідження, в рамках якого оцінювався стан здоров’я понад 14 000 чоловік. Рекомендована добова доза — 500 мг, причому майже 18% від неї можуть дати лише дві столові ложки гарбузового насіння. Їх можна додавати в салати, випічку або гризти так — і залишатися здоровим.

Шпинат

Багато магнію, а ще — фолієвої кислоти вітаміну В. Як показали результати дослідження, опублікованого в журналі Американської медичної асоціації, дієта, багата фолієвою кислотою, знижує ризик інсульту навіть у людей з гіпертонією.

Мигдаль

Мононенасичені жири, якими багатий мигдаль, допомагають тримати рівень холестерину під контролем, знижуючи “шкідливий” і підвищуючи “корисний”. А також в мигдалі багато вітаміну Е, який запобігає утворенню шкідливого нальоту в ваших артеріях.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 254
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 010
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 949
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 494
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 224
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 328
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 120
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 731
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 659
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 775
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 170
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 074
Чи можна вмиватися господарським милом: дерматолог розвінчала популярний міф
7 060
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Напої проти високого цукру: 6 чаїв, які регулюють рівень глюкози
0
Бред Пітт зірвався після семи років тверезості: актор знову взявся за чарку
0
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Три знаки зодіаку, які сьогодні можуть визначати майбутнє
0
Її не було на сцені 15 років: 48-річна Євгенія Власова повернулася та вразила шанувальників новим образом
0
«Преміальне казино»: як російські компанії замінили чесні виплати робітникам лотереєю
0
Солодкий обман: на що звертати увагу при купівлі вівсянки, щоб не нашкодити здоров'ю
0
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...