Соціальні мережі зараз використовуються не тільки для демонстрації свого життя в картинках та текстах, а й для активного просування товарів та послуг, а також для заробітку.
Із запуском косметичної лінійки Скарлетт Йоханссон її команда наполягала на тому, що актрисі потрібно завести особисті облікові записи в Instagram та інших платформах, щоб просувати продукцію. Але вона цурається соціальних мереж.
«Я досить близько підійшла, щоб поговорити про це зі своїм терапевтом.
Я подумала: «Напевно, це те, що мені потрібно зробити. Але це суперечить моїм основним цінностям», - зізналася Йоханссон.
«Навіть сьогодні я отримала листа від Universal Pictures, і вони кажуть: «Ей, чи не могли б ви приєднатися до Instagram одночасно з виходом фільму «Світ Юрського періоду: Відродження»? На мене чинять великий тиск, щоб я приєдналася до соціальних мереж. Чи є спосіб зробити це і залишитися вірним собі? Мені здається, що ні», - додала Йохансон.