U-News » Здоров'я » Науковці дізналися, яка дієта може зашкодити здоров’ю чоловіків
Всі новини

Науковці дізналися, яка дієта може зашкодити здоров’ю чоловіків

Дієтологи з Університету Вустера об’єднали результати декількох контрольованих досліджень за участю в цілому 206 добровольців. В рамках цих робіт учасники сиділи на дієтах з різним рівнем вмісту жирів.

Після того, як автори нової роботи проаналізували результати досліджень з людьми, вони також вивчили дані аналогічних робіт, проведених на мишах.

В результаті вчені виявили, що дієта з низьким вмістом жирів знижує рівень тестостерону в середньому на 10 — 15%. Зниження тестостерону було більш помітно у чоловіків, що сидять на вегетаріанській дієті з низьким вмістом жирів – до 26%. Вчені кажуть, що це може нашкодити здоров’ю, так як низький рівень цього гормону впливає на ряд захворювань, наприклад, на діабет і високий артеріальний тиск.

Дієти з низьким вмістом жирів, як правило, містять цільнозернові продукти, нежирне м’ясо, таке як курка без шкіри, риба, фрукти, овочі та бобові. Хоча вчені відзначають, що такий набір продуктів вважається здоровим, експерти підкреслюють важливість включення в раціон чоловіків жирів, що містяться в м’ясі, горіхах і молочних продуктах, таких як сир і молоко.

В ідеалі чоловіки повинні споживати багато мононенасичених жирів, які містяться в оливковій олії, авокадо і горіхах, щоб підвищити рівень тестостерону. Однак, незважаючи на те, що жир є важливим компонентом здорової, збалансованої дієти, експерти зазвичай радять не налягати на їжу багату жирами, особливо на вершкове масло, жирне м’ясо і торти. Високий рівень насичених жирів у вашій дієті, може підвищити рівень холестерину, що також збільшує ризик серцевих захворювань.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 373
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 550
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 961
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 165
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 686
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 858
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 237
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 036
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 762
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 585
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 057
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 856
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 793
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Тарабарова назвала найдорожчі кліпи у своїй кар’єрі: скільки коштували знімання
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні дуже важливо набратися терпіння
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...