U-News » Здоров'я » Секрет у чашці: який спосіб заварювання кави допоможе схуднути
Всі новини

Секрет у чашці: який спосіб заварювання кави допоможе схуднути

Для багатьох чашка кави – це не просто спосіб прокинутись. Про користь кави є чимало даних, та нове дослідження виявило ще один позитивний ефект.

Про це пише 24 канал.

Кава сприяє схудненню?

У нефільтрованій каві міститься природна сполука, яка може зменшити вісцеральний жир, який накопичується навколо внутрішніх органів і підвищує ризики серцевих хвороб, діабету й метаболічних розладів. Таких висновків дійшли вчені з Центру діабету Steno в Орхусі (Данія), дослідження оприлюднив журнал BMJ Nutrition, передає 24 Канал.

Мова йде про кафестол – біоактивний компонент, який є у нефільтрованих видах кави, як-от еспресо, турецька кава чи френч-прес.

Як проводили дослідження?

У ході дослідження 40 людей з надмірною вагою упродовж 12 тижнів щодня отримували 6 міліграмів кафестолу або плацебо. Учасники зберігали звичний раціон, обмеживши споживання нефільтрованої кави до однієї чашки на день.

Результати показали:

  • Зменшення вісцерального жиру на 5% – це приблизно 440 мл внутрішнього жиру.
  • Середня втрата ваги – 2%.
  • Рівень ферменту ГГТ, пов'язаного з функцією печінки, знизився на 15%.
  • Водночас у групі плацебо учасники набрали в середньому 1 кілограм.

Важливо, що рівень глюкози в крові, артеріальний тиск і кількість підшкірного жиру залишилися незмінними. Це дозволяє припустити, що кафестол діє саме на "глибокі" жирові відкладення.

Чому це працює

Кафестол не проходить через паперові фільтри, тому зберігає кавові олії. Власне, саме вони можуть активізувати обмін речовин. Попередні дослідження на тваринах уже свідчили про його здатність стимулювати секрецію інсуліну та покращувати функцію мітохондрій у жирових клітинах.

На відміну від інших випробувань, доза 6 міліграмів не призвела до підвищення рівня “поганого” холестерину — хоча у попередніх експериментах надлишок кафестолу (понад 10 мг) давав такий ефект.

Щоб отримати аналогічну дозу з кави, потрібно випити близько 4 чашок нефільтрованої кави (по 140 мілілітрів).


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 609
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 637
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 062
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 215
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 740
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 904
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 513
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 321
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 070
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 828
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 630
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 898
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 851
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Полякова вибухнула через гейт її звернення до Галкіна з Пугачовою й рознесла українців: "Це дурість"
0
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
0
Вік - не про них: ці знаки зодіаку стають тільки привабливішим з часом
0
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...