Кім Кардашян випустила лінійку спідньої білизни зі штучним лобковим волоссям. Що б ти розуміла, трусики вже розкупили. Реакція мережі на цей продукт неоціненна і Люкс не може нею з тобою не поділитися.
У своєму Instagram Кім з радістю оголосила про випуск мікрострінгів її бренду SKIMS зі штучним лобковим волоссям. Є навіть варіанти: пряме чи кучеряве волосся, а також кілька різних відтінків.
"Who said the carpet has to match the drapes? Our most shocking panty, ever, is available now" ("Хто сказав, що килим має пасувати до фіранок? Наші найшокуючі трусики за всю історію вже доступні"), – йдеться у підписі до реклами цих трусиків.
В англійській мові фраза "the carpet has to match the drapes" – є евфемізмом, який означає, що колір волосся на голові (фіранки) має збігатися з кольором лобкового волосся (килим). У цьому контексті це використовується, щоб підкреслити сміливість і відвертість моделі білизни.
Протягом кількох годин після надходження у продаж усі моделі всіх розмірів та відтінків були розпродані. Схоже, що шанувальники Кім хоч і були вражені новим продуктом, але зацінили його. Хоча були й ті, хто висміяв трусики зі штучним волоссям. Ось деякі коментарі:
- "Кім, у тебе все гаразд?";
- "Я можу відростити такі за 48 годин";
- "Це буквально божевілля, хто про це просив?";
- "Роки лазеру і ось ми тут...";
- "Невже ми чомусь не здатні виростити власний кущ?";
- "Кімберлі, будь ласка, покажи мені дослідження ринку. Хто про це просив?";
- "Я думаю, що Кім їх усі викуповує або каже, що вони "розпродані", щоб потім, коли вони знову з'являться на складі, люди вважали їх бажаними і вони дійсно продалися. Це просто тест, щоб подивитися, як люди відреагують. Бо не може бути, що це розкупили швидше, ніж її колаборацію SKIMS з Nike".