U-News » Політика » Кличко: Проблему заторів у Києві потрібно вирішувати комплексно
Всі новини

Кличко: Проблему заторів у Києві потрібно вирішувати комплексно

Кличко
Є кілька шляхів вирішення проблеми заторів у столиці. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу “Прямий”.


Він наголосив, що велика кількість київських вулиць були сплановані та будувалися після Другої світової війни, і не були розраховані на таку кількість транспорту. Разом з тим, є декілька напрямків вирішення цієї проблеми.

“По-перше, треба навести лад з паркуванням. Не таємниця, що часто узбіччя вулиць зайняті припаркованими автомобілями з обох боків. Іноді водії кидають автівки, перекриваючи дві смуги руху. Хочу нагадати, що вже 2 роки Верховна Рада не може ухвалити закон про паркування. І досі ми не маємо права евакуйовувати автомобілі, виписувати штрафи безвідповідальним водіям, які кидають автівки на проїжджій частині чи тротуарі. Ми сподіваємося, що в другому читанні закон таки проголосують”,
- зауважив Кличко.


Іншим аспектом є будівництво перехоплюючих паркінгів на в’їздах у столицю.

“Можу сказати з власного досвіду, бо багато часу прожив у США та Німеччині: у центр міста приїхати не так просто, і люди залишають автівки на перехоплюючих паркінгах і доїжджають до центру на громадському транспорті. Чому вони це роблять? Вони розуміють, що поставити автомобіль в центрі в паркінгу буде коштувати набагато дорожче. Чим далі від центру – тим дешевше. Більше того, за порушення правил паркування штрафи достатньо високі. Ми, впевнений, до цього прийдемо, це питання наступних років”,
- наголосив мер.


По-третє, столична влада разом зі Світовим банком вивчає організацію ефективних маршрутів громадського транспорту, який зможе перевозити набагато більше пасажирів, не завантажуючи вулиці.

“Сюди варто віднести і скасування маршруток, які перевозять значно менше пасажирів, ніж автобуси та тролейбуси, але створюють навантаження на дороги”,
- підкреслив мер.


Ще однією причиною утворення заторів, на думку Кличка, є велика кількість транзитного транспорту.

“У нас всі міста побудовані таким чином, що транспорт, який прямує через місто, повинен проїжджати через центр, створюючи додаткове навантаження та погіршуючи екологічну ситуацію. Це питання ми вирішуємо і працюємо за Київською обладміністрацією над тим, щоб Велика Окружна була добудована. Це зменшить навантаження на наші вулиці”,
- сказав Кличко.
Читай U-News в Google News
Читають Коментують
Поплавський вразив зізнанням про своїх позашлюбних дітей від студенток
34 647
Не знатимуть бідності: п'ять жіночих імен, які притягують удачу та гроші
30 737
У Варшаві відкрилася кондитерська з десертами непристойної форми
21 372
Війна скоро вступить в нову фазу - британська розвідка
18 925
Арестович зізнався, скільки заробляє під час війни
18 767
Чому Путін не звільнив Шойгу за провал бліцкригу: знає Генштабу ЗСУ
17 697
Французький вчений видав фотографію шматка ковбаси за чіткий знімок зірки
14 009
Вирішальні тижні для ЗСУ. Сценарії війни від NYT
13 533
У РФ назвали умову переговорів Путіна та Зеленського
12 748
Якщо у вас є склянка кефіру, приготуйте легкий десерт без випічки
12 382
У Повітряних силах засвітили модернізований МіГ-29: озброєно ракетами Р-27 із дальністю до 90 км
12 290
Що потрібно зробити з пшоном, щоб каша не гірчила
10 956
Лікарі визначили найкорисніше м'ясо, доступне українцям
10 650
Як легко відбілити ванну до ідеального стану: 3 перевірені способи

Якщо не підтримувати чистоту ванни, згодом вона може ...

Мінімальний набір кухонного приладдя для молодої сім'ї

Згодом на кожній кухні формується оптимальний набір ...

Секс для них – справа другорядна: найгірші коханці за знаком Зодіаку

Астрологи назвали знаки зодіакального кола, представники ...