U-News » Здоров'я » Ученые назвали препятствующий раку и диабету популярный продукт
Всі новини

Ученые назвали препятствующий раку и диабету популярный продукт

Употребление в пищу нежирного молока снижает риск развития диабета второго типа и метаболического синдрома. Это выяснили в ходе исследования специалисты из Университета Гранады и Мадридского университета Комплутенсе.

В ходе научной работы изучались 14 публикаций, в которых описывалась роль молока и молочных продуктов в профилактике хронических заболеваний. Руководителями группы специалистов стали профессор Анхель Гил из первого вуза и профессор Роза Ортега из учебного заведения Мадрида.

Специалисты заключили, что молоко влияет на рост, минеральную плотность костей, образование мышечной массы. Кроме того, люди, время от времени пьющие молоко, имеют более низкий риск развития колоректального рака и рака мочевого пузыря, подчеркнули медики.

У пожилых людей молоко снижает риск развития атрофического дегенеративного изменения скелетной мускулатуры и перелома позвонков, однако не снижает риска перелома бедра или остеопоротического перелома.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 095
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 266
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
19 282
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 168
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 584
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 255
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 197
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 691
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 879
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 872
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 808
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 532
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 359
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...