U-News » Здоров'я » Медики рассказали, какая диета повреждает мозг всего за месяц
Всі новини

Медики рассказали, какая диета повреждает мозг всего за месяц

Употребление обработанных пищевых продуктов может привести к значительной и резкой потере памяти.


Недавнее исследование, проведенное Государственным университетом Огайо, показало, что четырехнедельная диета, состоящая из продуктов с высокой степенью переработки, вызвала серьезную воспалительную реакцию в мозгу стареющих крыс с признаками потери памяти.

Кроме того, добавление в обработанные продукты DHA омега-3 жирных кислот предотвращало проблемы с памятью и почти полностью снижало воспалительные эффекты.

Соответствующие результаты исследования опубликованы в англоязычном журнале «Brain, Behavior, and Immunity».

Диета животных в исследовании имитировала готовые к употреблению продукты для людей, которые часто упаковываются для длительного хранения, такие как картофельные чипсы и другие закуски, замороженные обеды (блюда из макарон и пиццы) и колбасные изделия с консервантами.

Такая диета с высокой степенью переработки обычно ассоциируется с ожирением и диабетом 2 типа.

Новые результаты показывают, что в случае продуктов с высокой степенью переработки повреждение старого мозга становится заметным уже через четыре недели.

«Тот факт, что мы видим эти эффекты так быстро, немного беспокоит.

Эти результаты показывают, что употребление обработанных пищевых продуктов может привести к значительной и резкой потере памяти, а у стареющего населения быстрая потеря памяти с большей вероятностью приведет к нейродегенеративным заболеваниям, таким как болезнь Альцгеймера», — сообщает автор исследования Рут Барриентос из Института исследований Университета штата Огайо.

 


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 117
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 290
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
21 196
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 221
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 610
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 294
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 258
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 712
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 894
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 886
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 818
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 552
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 387
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...