U-News » Здоров'я » Виявили чай, здатний знижувати ризик розвитку діабету
Всі новини

Виявили чай, здатний знижувати ризик розвитку діабету

Недостатнє вироблення підшлунковою залозою інсуліну призводить до розвитку такого захворювання, як цукровий діабет 2 типу.

Пацієнти з даною патологією змушені протягом усього життя приймати препарати, що знижують рівень глюкози у організмі.

Останні дослідження вчених з Південної Кореї показали, що зменшити ризик розвитку даного захворювання можна, ввівши у свій раціон харчування зелений чай.

Дослідження, які були проведені експертами медичного коледжу Університету Чунг-Анг показали зниження рівня глюкози натщесерце, рівня A1C, з одночасним зниженням рівня інсуліну у людей з діагностованим діабетом, які додали у свій раціон зелений чай.

У матеріалах досліджень, опублікованих експертами Національних інститутів здоров’я США повідомляється, що даний ефект може бути пояснений наявністю у складі зеленого чаю досить високого вмісту антиоксидантів (поліфенолів і полісахаридів), завдяки яким і відбувається нормалізація рівня цукру у організмі.

«Крім здатності сполук зеленого чаю нормалізувати рівень глюкози у крові людей з діабетом, дані компоненти також сприяють зменшенню рівня холестерину, нормалізують тиск, надають протипухлинний ефект», — повідомив автор дослідження Джаетек Кім.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 117
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 290
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
21 196
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 221
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 610
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 294
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 258
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 712
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 894
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 886
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 818
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 552
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 387
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...