Наразі багато бізнесів переїжджають, шукають нових клієнтів та в черговий раз після пандемії намагаються пристосуватися до вкрай непростих умов. Один з найважливіших кроків на цьому шляху - аудит сайту компанії та виявлення нових можливостей підвищення відвідуваності. Навіть якщо електронний ресурс нормально працює і дає прибуток, слід пошукати шляхи його збільшення. Якісне просування сайту в Google, підбір каналів розкрутки та збільшення органічного трафіку - те, про що потрібно потурбуватися в першу чергу.
Традиційно ефективні методи
Збільшення аудиторії сайту - це завжди комплекс ефективних методів, який формується з урахуванням специфіки бізнесу, продукту чи контенту, який пропонується відвідувачам. Так, постійний трафік можна отримувати:
- з соціальних мереж (корпоративний і власний акаунти);
- з інших ресурсів (наприклад, сайтів з вакансіями чи соціальними пропозиціями, блогів, агрегаторів інформаційно-розважальних матеріалів тощо);
- за допомогою відеомаркетингу, рекламних статей, постів та розсилок;
- з залучення контекстної, таргетингової та тізерної реклами.
Перед пошуком найкращих маркетингових стратегій слід критично оцінити сайт. Важливо, пам’ятати, що ресурс повинен бути “живим”, тобто мати цікавий та корисний контент, який постійно оновлюється, містити унікальні торгові пропозиції, відгуки та інші матеріали, спрямовані на залучення цільової аудиторії. Іноді необхідно тестувати різні канали просування, щоб обрати найкращу комбінацію, але тривалий маркетинговий пошук має сенс - коли знайдене оптимальне рішення, зусилля винагороджуються зростанням прибутку.
Все починається з SEO
Навіть найпривабливіший сайт може роками залишатися непоміченим, якщо проігнорувати SEO оптимизация казино сайтов для пошукових систем, адже саме завдяки їй можна отримати найважливіший трафік - органічний, просуваючи ресурс за пошуковими запитами, що найлегше конвертуються у продажі.
Навіть якщо бюджет невеликий, економити на послугах сео-спеціалістів не слід - правильне налаштування мета-тегів, формування семантичного ядра, оптимізація структури, перевірка індексації усіх сторінок, покращення юзабіліті працюють на повернення коштів і отримання прибутку. Контент повинен бути таким, щоб щоб він охоплював максимум запитів від відвідувачів за тематикою сайту та схвально сприймався пошуковими системами. Оптимізації підлягають не лише тексти сайту, але й зображення, відео та інший візуальний контент.
Коли проведена повна внутрішня оптимізація сайту, можна вже переходити до зовнішніх механізмів, спрямованих на нарощування посилань на ресурс. Важливий напрямок - аналіз поведінки відвідувачів, за результатами якого можна зрозуміти, наскільки сайт відповідає очікуванням, і які зміни слід внести в його структуру та наповнення.
Чим більш якісним буде веб-ресурс, тим вищими з часом стануть його позиції. Тому не слід нехтувати професійним СЕО-аудитом. Якщо людина бачить потрібний ресурс у ТОПі пошукової системи, має змогу відкрити його з будь-якого пристрою і комфортно зробити замовлення, вона повернеться на сайт знову і надішле посилання друзям.
Якщо ви лише плануєте створити веб-ресурс, слід включити SEO як складову частину розробки, що дозволить одразу уникнути помилок, які потім все одно доведеться виправляти. При вірній оптимізації, професійному просуванні та постійному наповненні новими матеріалами молодий сайт с може скласти повноцінну конкуренцію наявним лідерам і поступово обігнати їх в рейтингах.