U-News » Здоров'я » Вчені назвали продукт, який знижує артеріальний тиск
Всі новини

Вчені назвали продукт, який знижує артеріальний тиск

Британські вчені з Університету Суррея стверджують, що флаваноли какао знижують артеріальний тиск і жорсткість артерій так само, як і деякі ліки.

Експерти вивчили вплив флаванолів – сполук, що містяться в какао, для зниження артеріального тиску та жорсткості артерій. Кілька днів 11 учасників приймали по черзі або 6 капсул флавaнолу какао, або шість кaпсул плацебо, що містять коричневий цукор. Учaсникам було надано монітор артерiального тиску та затискач для пальця, що вимірює швидкість пульсової хвилі, який вимірює жорсткості артерій.

Дослідники виявили, що кров’яний тиск і жоpсткість артерій знижувалися в учасників тільки в тому випадку, якщо вони були високими, і не було жодного ефекту, коли артеріальний тиск був низьким, наприклад, вранці.

Ці ефекти були виявлені через вісім годин після вживання какао. Вчені вважають, що такий другий пік може бути пов’язаний з тим, як бактерії в кишечнику метаболізують флаваноли какао.

Науковці зазначили позитивний вплив флаванолів какао на нашу серцево-судинну систему, зокрема на функцію кровоносних судин та кров’яний тиск. Лікарі бояться, що деякі таблетки від кров’яного тиску можуть занадто сильно знизити кров’яний тиск пацієнтів. А з флаванолами такої проблеми не виникає.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 864
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 307
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 172
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 935
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 595
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 697
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 333
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 801
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 516
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 131
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 903
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 456
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 248
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...