Цей унікальний автобус, випущений 85 років тому, сьогодні дбайливо зберігається у заводському музеї Mercedes-Benz у Штутгарті. Модель O 10000 була найбільшою у фірмовій лінійці 30-х років. Вона мала габаритну довжину 14 м та могла перевозити до 60 пасажирів.
Тривісне шасі було презентовано ще на автомобільній виставці IAMA у Берліні, навесні 1936 року. Воно комплектувалося 6-циліндровим 11,2-літровим дизельним двигуном ОМ 57 потужністю 150 к. с.
Кузова виготовляли на заводах у Гаггенау та Зіндельфінгені. Спочатку автобус працював на маршрутах далекого сполучення. А після Другої світової війни його було переобладнано у пересувне поштове відділення для Austrian Post. І так він пропрацював аж до кінця 70-х років.
Салон Mercedes-Benz O 10000 зазнав істотного перепланування. У результаті вийшло повноцінне поштове відділення, в якому можна було не лише надіслати листи, посилки та телеграми, а й зателефонувати. У часи, коли мобільного зв’язку ще не було і близько, а телефон в автомобілі вважався розкішшю, такий сервіс був просто фантастикою. З цією метою ліворуч по борту обладнали три телефонні будки, які отримали індивідуальні двері. Будка за №3 надавала навіть міжміський зв’язок.
Привертають увагу низько розташовані вікна із правого борту. Виявляється, оператори використовували в салоні на звичні офісні меблі, а низько розташовані сидіння, які переміщалися по напрямним у підлозі. А для ніг були спеціальні поглиблення. Це було зроблено для зручності обслуговування клієнтів, які стояли на платформі зовні.
Зі зручностей для персоналу відзначимо умивальник з підведеною водою. А ось кондиціонера не було. Вентиляція салону здійснювалася частково через задні двері, обладнані спеціальною решіткою від несанкціонованого доступу.
Досить цікава історія жовто-чорного забарвлення поштового автобуса Mercedes-Benz О 10000. Виявляється, це імператорські кольори, подаровані Максиміліаном I, членом династії Габсбургів, Дому Турн і Таксіс для його герба. А сім’я Турн і Таксіс у свою чергу з 1615 року взяла на себе управління Імперською Поштовою Службою.