Автоексперт перерахував сім причин, через які кросовери перегріваються частіше, ніж “звичайні” легковики. А це так – навіть якщо двигун стоїть і там і там однаковий.
Отже, експерт позначив такі причини:
- Гірша аеродинаміка – кросовери мають більшу площу поперечного перерізу, що створює додатковий аеродинамічний опір під час руху на високих швидкостях. Тому для пересування кросоверу необхідно більше потужності двигуна, і мотору доводиться працювати в більш напруженому тепловому режимі.
- Більша маса – навіть передньопривідний кросовер важчий за седан аналогічного класу.
- Більші колеса – що більший діаметр і маса колеса, то вищий у нього момент інерції. А отже, потрібна додаткова енергія, щоб його розкрутити. І, відповідно, двигуну доводиться виділяти тепла більше.
- Вищі втрати – у кросовера (особливо повнопривідного) через розкручування додаткових шестерень і валів у трансмісії вищі втрати на тертя. А отже, мотору доводиться працювати з підвищеним навантаженням.
- Брудні радіатори і двигун – якщо кросовер (нехай навіть іноді) потрапляє в бруд, то радіатори і поверхня мотора можуть покриватися кіркою глини. Вона міцна, погано відмивається і погіршує тепловідведення.
- Сітки в решітку радіатора – Багато власників кросоверів встановлюють сітки в решітки радіаторів не стільки для захисту від каміння та комах, скільки для краси. Однак через це погіршується обдув радіаторів і двигуна, що призводить до перегріву.
- Масивні захисти знизу – через нештатний захист страждає охолодження двигуна та елементів трансмісії, тому є ризик перегріти силовий агрегат.