Згідно з опитуванням, проведеним компанією Autolist на замовлення порталу Avtosota.com, 41% українців ніколи не мали автомобіля, а 31% не планує його придбання і в майбутньому.
Дослідження проводилося у період з 20 по 22 вересня, у ньому взяли участь 1206 респондентів.
Серед тих, хто не мав машини раніше, 10% планують її покупку в найближчому майбутньому. Найчастіше про особистий транспорт замислюються жінки – 12% проти 9% у чоловіків.
Серед молодих людей віком від 18 до 24 років про придбання автівки замислюються 34% респондентів, серед громадян від 25 до 34 років — 23%, серед 33—44-річних — 10%, а серед українців віком 45—59 років — 4% .
У дослідженні говориться, що наші співвітчизники купують машини не рідше одного разу на шість років. При цьому 29% учасників опитування зазначили, що купують техніку раз на 6—10 років, ще 28% — рідше ніж за 10 років. Найчастіше вважають за краще їздити на добре знайомій моделі люди старшого покоління (41%).
24% респондентів зізналися, що все життя їздять на однрму автомобілі. І лише 3% заявили, що змінюють машини кожні 2—3 роки, причому частіше за такої стратегії дотримуються молоді водії (16%).
Оновлюють свій автомобіль раз на 4-5 років лише 14% українців
До речі, тільки 1% громадян може дозволити собі купувати автомобілі щороку, а 2% взагалі не змогли відповісти на питання про частоту покупки.
Серед факторів, на які українці звертають увагу в першу чергу, значаться вартість машини (65%), її характеристики та функціональність (48%), а також витрата палива (32%).
На бренд дивляться 25% автомобілістів, а для 24% респондентів важливими є гарантія, вартість ремонту та обслуговування, а також громадська думка. Дизайн турбує 15% покупців, на комфорт у подорожах звертають увагу 13% респондентів, а 4% – на системи безпеки та інноваційні функції.