Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розказав, що Агентство відновлення розглядало варіант із будівництвом дублера для аварійного мосту Патона через Дніпро.
"Нам надавали пропозицію, а давайте поруч із цим мостом побудуємо новий міст. Де міський голова сказав: так, може, краще побудувати новий міст не в центрі Києва, а відвести транспорт за межі Києва і зробити другу кільцеву. Але нового моста не будують, і цей міст у них зараз на розгляді", – розказав він на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку у вівторок.
"Критикувати мене може той, хто нічого не побудував" — очільник Дептрансу КМДА Кандибор
Кандибор сказав, що не знає, чому центральна влада досі нічого не робить із мостом.
Міст Патона через Дніпро ввели в експлуатацію у 1953 році, він був найбільшим у світі суцільнозварним мостом, у якого всі шви, включно з монтажними, виконані за допомогою автоматичного зварювання. Це найважливіша транспортна артерія Києва, яка з'єднує центр міста з великими лівобережними житловими масивами. Міст є аварійним і працює в обмеженому режимі – там заборонено проїзд крайніми смугами.
У січні 2023 року замовником робіт із реставрації мосту Патона стала Служба відновлення Київської області, але балансоутримувачем об'єкта залишається Київська міська адміністрація.
Наприкінці серпня Служба відновлення у Київській області збиралась оголошувати тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона, але поки що цього не сталось.