U-News » Здоров'я » Вживання сирих овочів може бути шкідливим для здоров’я
Всі новини

Вживання сирих овочів може бути шкідливим для здоров’я

Дослідження показало, що вони здатні вбивати корисні бактерії кишечника, які зміцнюють імунну систему і травлення. Отже, ці продукти ніяк не назвеш абсолютно корисними.

Всі ми не раз чули про те, що для зміцнення здоров’я нам потрібно активно вживати овочі і фрукти, і особливо в сирому вигляді. Однак нове дослідження вчених з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско показало, що деякі різновиди овочів саме в сирому вигляді приносять нашому організму шкоду, а не користь.

У ході експериментів, проведених на лабораторних мишах і на людях, вчені виявили, що вживання приготовленої їжі не тільки змінювало бактерії в організмі, відомі під загальною назвою мікробіом, але і впливало на те, активувалися або дезактивувались гени цих мікробів.

Вчені прийшли до однозначного висновку про те, що вживання приготованих овочів і фруктів зміцнює здоров’я кишечника, а багато сирих видів їжі містять компоненти, які можуть вбивати потрібні нам мікроорганізми. Отже, активно налягаючи на овочі, ми знищуємо кишкові бактерії, які важливі для роботи імунної системи і нормалізації процесів травлення.

Результати цього дослідження дозволяють краще зрозуміти, які саме види продуктів дають нам корисні бактерії, і як еволюціонував мікробіом за рахунок того, що людство по мірі свого розвитку навчилася готувати їжу, щоб не вживати в сирому вигляді.

Лабораторні миші знаходилися на 4 різних типах харчування, вживаючи сире м’ясо, приготоване м’ясо, сирий батат або приготований батат. Виявилося, що ніякої відмінності в мікробіомі тварин, що вживали сире і приготоване м’ясо, не було.

А ось батат в сирому вигляді приносив набагато більше шкоди, ніж той же самий овоч, але в приготованому вигляді. Коли ці експерименти були повторені з такими овочами, картопля, кукурудза, горох, морква і буряк, то результати були точно такими ж.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 592
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 107
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 730
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 276
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 423
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 105
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 547
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 310
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 911
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 872
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 847
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 325
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 183
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...