Вечеря поза домом не завжди покликана створювати дива, але це не означає, що тут відсутні своєрідні ресторанні чари. Існує ціла низка тонкощів, які офіціанти здійснюють за лаштунками, щоб зробити обід приємним.
Уявіть собі, що вони подібні до Девіда Копперфільда, використовуючи свою майстерність для здивування вас, пише Food and wine. Зазначається, що це може відбуватися не в кожному ресторані, але коли такі моменти трапляються, ймовірно, ви й не підозрюєте про це, передає NV.
Ось кілька цікавих ходів, які роблять офіціанти
- Тепле горнятко: Наливши гарячу каву в прохолодне горнятко, персонал може використати хитрість, спочатку промивши за допомогою кавоварки кухоль гарячою водою, що допомагає зберегти тепло напою довше.
- Охолоджені склянки: Наповнюючи коктейльний келих крижаною водою перед подачею напою, бармени гарантують, що напій залишається прохолодним, покращуючи його смак.
- Холодні десерти: Подібно до охолоджених келихів, що підігріваються під тарілками, холодні десерти залишаються свіжими й приємними для клієнтів.
- Лимони без насіння: Якщо вам приносять часточки лимона без насіння, найімовірніше, офіціант самостійно позбавив їх від них, щоб полегшити вам чашку чаю.
- Очищене столове срібло: Блиск столових приборів досягається ретельним поліруванням з використанням оцту або лимона.
- Дбайливе пакування залишків: Ресторани можуть позначати контейнери із залишками, щоб полегшити клієнтам повернення додому з ними.
- Ілюзія міцнішого коктейлю: Бармени іноді ллють алкоголь прямо в соломинку, щоб створити ілюзію міцнішого напою.
Хоча це не магія, персонал ресторану завжди намагається, щоб ваш досвід був приємним. Можливо, це не так вражає, як номер зі зникненням, але вони все-таки прагнуть до вашого задоволення.