Експерти американського видання The Wall Street Journal (WSJ) отримали доступ до відео з реєстраторів електромобілів Tesla, які потрапили у серйозні ДТП під час використання системи автопілота, і дійшли висновку, що однією з проблем є залежність системи від датчиків та камер, а не від лідарів.
Всі автовиробники в США з 2021 року повинні повідомляти про серйозні аварії за участю автоматизованих систем водіння рівня SAE 2. Tesla відправила регулятору NHTSA дані за підсумками 1 тисячі аварій, але у виданні переконані, що більшість інформації прихована від громадськості, тому що Tesla послалася на права власності.
За словами журналістів WSJ, вони за допомогою хакерів отримали «сирі» відеофайли та дані з електромобілів, що потрапили в ДТП, і зіставили їх з даними, переданими Tesla в NHTSA. З’ясувалося, що з 222 аварій, що сталися за участю системи автопілотування, 44 ДТП сталися через несподіваний різкий маневр електромобіля. Ще 31 аварія сталася через відсутність екстреного гальмування перед перешкодою або у ситуації, коли потрібно було поступитися дорогою. Усі інциденти, коли Tesla не могла зупинитись, закінчувалися для учасників аварії серйозними наслідками.
Журналісти WSJ звернулися до експертів за коментарями щодо однієї аварії зі смертельними наслідками. Йдеться про ДТП, коли автопілот не розпізнав вантажівку, що перекинулася на шосе, і електромобіль Tesla врізався в нього. Експерти вказали на недолік системи Tesla через те, що в ній використовуються дешеві камери замість дорогих лідарів на відміну від інших автовиробників.
За словами одного зі звільнених у 2022 році співробітників Tesla за публікацію відео збоїв автопілота, камери, які використовуються в деяких електромобілях, не відкалібровані належним чином. Тому в автопілота Tesla виникають проблеми з ідентифікацією перешкод, оскільки різні камери сприймають їх по-різному.