Зима може принести водіям безліч проблем, і одна з них – поява тріщин на лобовому склі під час увімкнення пічки. З цією неприємністю стикаються багато хто. Власник СТО розповів, як прогріти салон машини та не пошкодити вітрове скло.
Справді, лобове скло може тріснути під час нагрівання, але тільки за певних умов. Пошкодження, які вже були на склі, неправильні методи нагрівання та різкі перепади температур можуть призвести до поломки.
Крім того, процес надто швидкого нагріву лобового скла може створити значне навантаження на триплекс, особливо в холодну погоду. Припустимо, що на вулиці -15°C, і водій дав автомобілю попрацювати на холостому ходу кілька хвилин, прогрівши салон до +30 ° C, перш ніж включити піч. Це різка різниця температур – близько 40–50°C. Коли тепле повітря з обігрівача потрапляє на холодне лобове скло, це може призвести до тріщини через раптове розширення та стиснення.
Щоб запобігти розтріскуванню лобового скла, не рекомендується нагрівати його занадто швидко. Після запуску ДВЗ потрібно дати авто трохи прогрітися, перш ніж включати обігрівач.
Починати варто з вентилятора на низькій швидкості, спрямовуючи повітря на лобове скло поступово. Це гарантує, що триплекс отримуватиме тепло рівномірно, знижуючи ризик різких коливань температури. Крім того, не варто використовувати жорсткі інструменти для зіскоблювання льоду зі скла. Також експерт не рекомендує лити на лобове скло теплу воду, адже це також призведе до різкого перепаду температури.