Зимова експлуатація автомобілів часто супроводжується накопиченням снігу та льоду у колісних арках. Ці нарости можуть заважати обертанню коліс, ушкоджувати підкрилки й навіть викликати аварійні ситуації.
Один зі способів боротьби з цим – змащування підкрилків. Цей незвичайний лайфхак викликає суперечки серед автолюбителів та експертів.
Як працює мастило?
Ідея обробки підкрилків полягає у створенні ковзної поверхні, на якій не затримуються снігові маси та бруд. Для цього використовуються різні матеріали:
- WD-40 та інші універсальні мастила.
- Силіконові препарати.
- Тефлонові склади.
- Віск або спеціальні покриття, що консервують.
- Нетипові рішення, такі як розчинена в бензині свічка чи навіть сало.
Кожен із цих матеріалів має свої особливості, але ефективність їх застосування залишається під питанням.
Що кажуть експерти?
Багато професіоналів вважають проблему скупчення снігу та льоду в колісних арках надуманою. У спеціалізованих студіях обробки автомобілів частіше рекомендують використовувати консервант пластику з водовідштовхуючим ефектом. Однак навіть це рішення не дає значного результату у запобіганні утворенню крижаних наростів.
Основний спосіб боротьби з проблемою – регулярне миття автомобіля, особливо з використанням теплої води. Альтернативою може стати паркування у теплому гаражі, де крижані маси розтануть самостійно.
Що робити не можна?
Спроби позбавитися льоду за допомогою промислового фена або гострих предметів, таких як лопати, можуть пошкодити пластикові елементи автомобіля. Також варто уникати різких маневрів кермом, якщо в арках вже накопичився твердий лід – це може призвести до порізів шин.
Чи варто змащувати підкрилки?
Думки автолюбителів із цього приводу розходяться. Дехто вважає, що обробка допомагає, інші — що це зайва трата часу та грошей. У будь-якому випадку, змащування підкрилок не завдає шкоди автомобілю, але й не вирішує проблеми кардинально.
Для більшості водіїв розумнішим варіантом залишається підтримання чистоти автомобіля та своєчасне видалення снігових наростей.