Досвідчений автомеханік Скотті Кілмер порадив водіям не купувати повнопривідні моделі, за які доводиться доплачувати.
За його словами, повнопривідні моделі зазвичай "коштують дорожче" і мають "гірший" пробіг на бензині та дизельному пальному, ніж інші автомобілі.
Попри те, що ці автівки були б ідеальними для виконання певних функцій, Скотті визнав, що вони можуть не знадобитися звичайному водію, який подорожує з пункту А в пункт Б.
"Сьогодні я збираюся допомогти вам вирішити, який привід на вашій машині має бути: повний, двоколісний чи задній. Зараз багато хлопців з пікапами хочуть мати повний привід, щоб можна було вмикати його, коли вони заїжджають на човні на воду і виїжджають з води, а потім вимикати, щоб заощадити пальне. Зараз деякі люди думають, що вони покінчили з повнопривідними автомобілями, тому що всі чотири колеса ведуть весь час. Але це додаткові витрати, автомобіль коштує дорожче, ви будете витрачати менше пального", - пояснив Кілмер.
Він зазначив, якщо водії їздять лише по нормальних дорогах, то їм не знадобиться такий автомобіль.
Водночас автомобілісти не погодилися зі словами автомеханіка та наголосили:
"Повний привід - це дуже добре, якщо ви живете десь зі зледенілими дорогами".
"У вас є кілька місяців, коли на землі лежить сніг? Повний привід, поза конкуренцією. Або володієте двома різними автомобілями".
"Все вірно, але якщо дорога мокра, або сніжна, або ожеледиця, або щось інше, я хочу повний привід".