U-News » Здоров'я » Секрет довголіття: який продукт треба частіше їсти, з’ясували вчені
Всі новини

Секрет довголіття: який продукт треба частіше їсти, з’ясували вчені

Правильне харчування є важливим фактором довгого і здорового життя. Багато людей же дотримуються дієти, яка шкідлива для їх здоров’я в цілому.

У дослідженні, опублікованому в Circulation, були розглянуті учасники, які або дотримувалися “західної” дієти з великим вмістом червоного м’яса, оброблених харчових продуктів, рафінованого зерна і цукру, або більш здоровою, яка в основному складалася з бобових, овочів, фруктів, птиці, риби і цільнозернових продуктів.

Після 18-річного спостереження вчені виявили, що у тих, хто дотримувався другої дієти, загальний ризик смертності знизився на 17%, а ризик смерті від серцево-судинних захворювань знизився на 28% .

Дослідження також показало, що у тих, хто дотримується “західної” дієти, загальна смертність збільшилася на 21%, а також на 22% – смертність від серцево-судинних захворювань.

Фахівці також вивчають світові “блакитні зони”, які є районами з найбільшою кількістю довгожителів, і виявили багато подібностей в харчуванні і способі життя, одне з яких – споживання бобових культур. За словами експертів, боби є “наріжним каменем дієти для довгожителів”.

Відзначається, що отримання достатньої кількості клітковини (яка є в бобових) пов’язано з більш тривалим і здоровим життям. Ці продукти також містять потужний антиоксидант, званий поліфенолом, який, як з’ясували дослідники, також може допомогти в здоровому старінні.

Згідно з оглядом, опублікованим в The International Journal of Molecular Sciences, поліфенол міститься в багатьох різних типах бобів (чорному, нирковому, червоному, пегом), і було доведено, що він має протизапальну, протидіабетичну, протидіє ожирінню і кардіотонічну дію.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 647
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 111
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 778
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 306
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 597
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 156
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 570
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 339
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 934
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 905
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 853
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 346
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 206
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...