U-News » Здоров'я » Щоденна помилка у вживанні кави може підвищити цукор в крові
Всі новини

Щоденна помилка у вживанні кави може підвищити цукор в крові

Практично кожна людина п’є каву з ранку. Для багатьох це просто звичка, для інших – спосіб стати бадьоріше після безсонної ночі. Найчастіше каву починають пити відразу після пробудження, проте в цьому випадку ранковий напій може завдати великої шкоди здоров’ю.

Згідно з новим дослідженням, опублікованим в The British Journal of Nutrition, вживання кави перед сніданком негативно впливає на рівень цукру в крові. Щоб довести це, група з 30 здорових людей пройшла три різні експерименти.

У першому вони виспалися, після чого з ранку випили каву. У другому учасники прокидалися на п’ять хвилин кожну годину протягом ночі, а потім також пили каву. У третьому добровольці не спали всю ніч, після чого їм дали міцну каву за 30 хвилин до сніданку

У всіх трьох сценаріях дослідники контролювали рівень глюкози в крові учасників. З’ясувалося, що одна ніч поганого сну не обов’язково вплинула на рівень цукру та інсуліну в крові. Однак, коли після безсонної ночі учасники дослідження пили каву перед сніданком, їх рівень цукру в крові злітав на 50%.

Іншими словами, цей показник порушується, коли перше, що людина робить, – це п’є каву до сніданку, особливо поле поганого сну або повної його відсутності. Дослідники вважають, що це можна виправити, якщо після пробудження спочатку поїсти, а потім випити кави.

Крім того, фахівці впевнені, що якщо вживати каву в «правильний» час, він може принести користь організму. Наприклад, цей напій зменшує болючість м’язів після тренувань, покращує настрій і знижує ризик депресії.

Також завдяки антиоксидантам напій здатний захистити від декількох хронічних захворювань, в тому числі хвороб серця і раку, а також зменшити жирові відкладення.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 658
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 617
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 117
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 795
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 328
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 600
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 175
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 577
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 349
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 941
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 913
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 860
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 357
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...