U-News » Здоров'я » Назван напиток, позволяющий снизить уровень «плохого» холестерина
Всі новини

Назван напиток, позволяющий снизить уровень «плохого» холестерина

Высокий холестерин - коварное заболевание, поскольку он может оставаться в спящем состоянии в течение многих лет с небольшими симптомами, пока не станет слишком поздно.

Вы можете помочь предотвратить повышение уровня, если будете пить определенный напиток.

Диета человека в значительной степени влияет на холестерин. Продукты, богатые клетчаткой, могут значительно помочь снизить уровень «плохого» холестерина ЛПНП и снизить риск серьезных осложнений. Также может помочь зеленый чай.

В исследовании, опубликованном в BMC Nutrition Journal, было проанализировано влияние потребления зеленого чая на липиды крови.

В метаанализ было включено тридцать одно испытание с участием 3321 субъекта.

«В целом, потребление зеленого чая значительно снизило уровень общего холестерина и холестерина липопротеинов низкой плотности (ЛПНП) по сравнению с контрольными», - отмечается в исследовании.

Далее в нем говорится: «Потребление зеленого чая не повлияло на« хороший »холестерин липопротеинов высокой плотности (ЛПВП); однако он снизил уровень триглицеридов по сравнению с контролем».

Исследование пришло к выводу, что потребление зеленого чая снижает уровень холестерина ЛПНП, но не холестерина ЛПВП.

Зеленый чай содержит катехины и другие антиоксидантные соединения, которые помогают снизить уровень ЛПНП и общего холестерина.

В другом исследовании ученые давали крысам питьевую воду, насыщенную катехинами и галлатом эпигаллокатехина, еще одним полезным антиоксидантом в зеленом чае.

Было обнаружено, что через 56 дней ученые заметили, что уровень холестерина и «плохих» ЛПНП снизился примерно на 14,4% и 30,4% в двух группах крыс на диете с высоким содержанием холестерина.

Медицинский факультет Гонконгского университета также исследовал связь между зеленым чаем и здоровьем.

Они заявили, что зеленый чай увеличивает антиоксидантную способность крови, что защищает холестерин ЛПНП от окисления.

Вечерние Вести


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 683
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 037
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 128
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 825
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 348
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 616
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 192
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 597
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 367
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 958
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 936
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 873
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 377
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...