U-News » Здоров'я » 3 ключові групи продуктів для довгого життя
Всі новини

3 ключові групи продуктів для довгого життя

Раціон відіграє ключову роль загальному стані здоров’я, тому його зміна має вирішальне значення, коли йдеться про збільшення тривалості життя. Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі PLOS Medicine, є три групи продуктів, які здатні вплинути на довголіття.

Йдеться про зернові, бобові та горіхи. “Збалансована дієта, що включає бобові, цілісні злаки, горіхи та скорочену кількість червоного та обробленого м’яса в раціоні, може збільшити тривалість життя тих, хто стежить за своїм харчуванням”, – розповіли фахівці.

Однак такі продукти, як риба, фрукти та овочі, теж потрапили до списку корисних. З іншого боку, дослідження показало, що охочим прожити довге життя потрібно скоротити споживання червоного та переробленого м’яса, рафінованих злаків та підсолоджених напоїв.

Наприклад, було виявлено, що якщо змінити свої звички у харчуванні на здоровіші у 20 років, то тривалість життя може збільшитися на 10 років. Якщо перейти на більш збалансовану дієту у віці 60 років, можна прожити довше на вісім років. Крім того, отримати вигоду можуть навіть 80-річні люди, оскільки їхня тривалість життя може збільшитися на 3,4 роки, якщо почати харчуватися правильно.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 860
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 288
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 167
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 930
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 538
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 692
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 304
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 761
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 486
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 095
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 900
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 453
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 246
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...