Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА розповів, що цього року у Києві здадуть низку об'єктів та розпочнуть один великий, з ремонту мосту метро через Дніпро.
У Києві названо строки завершення ремонтних та будівельних робіт на низці вулиць та великих інфраструктурних об'єктів. Так, найближчим часом будуть завершені другорядні ремонтні роботи з облаштування дорожного покриття чи велосипедних доріжок на Оболоні та у Солом'янському районі столиці. А великі проєкти з будівництва мостів і шляхопроводів доведеться трохи зачекати, пише Інформатор.
Про деталі повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор у ефірі телеканалу "Київ24". За його словами, наразі ведеться ремонт низки вулиць у Оболонському районі, зокрема, вул. Івасюка, де роботи вже завершуються, а також на Солом'янці. Там робітники також дооблаштовують тротуар і велодоріжки.
Також, за словами Кандибора, найближчим часом будуть завершені ремонтні роботи на Повітрофлотському проспекті. А от на Київському півкільці ("Автошлях Т1027", дорога регіонального значення на Київщині, що проходить також територією столиці) роботи триватимуть дещо довше, і завершаться лише "цього року", поки без конкретної дати.
Також 2024 року Київ планує здати в експлуатацію низку великих, як для міста, інфраструктурних об'єктів - мова про великі розв'язки. Так, оновлений Дегтярівський шляхопровід очільник Департаменту обіцяє відкрити вже найближчим часом. А от нова розв'язка над вул. Богатирською постане лише восени.
"У травні ми відкриваємо рух вулицями Полярною і Богатирською, щоб мати можливість завершити у повному об'ємі роботи по з'їздах з цієї розв'язки на вул. Богатирську. А весь повний об'єм робіт - з'їзди, (контактна) мережа і тролейбус - будуть у вересні", - зазначив Кандибор.
Також, за словами Руслана Кандибора, цьогоріч місто планує розпочати ремонтні роботи на метромості у Києві. Він є аварійним об'єктом, і чи не найбільше з усіх мостів столиці потребує ремонту внутрішніх конструкцій.
Чи закриватимуть метромост під час ремонту і які технології застосують - подробиці
Нагадаємо, ще наприкінці грудня у Києві почали дискусію про ремонт метромосту. Так, депутат Київради і голова "бюджетної" комісії Андрій Вітренко попередив про можливе закриття об'єкту на ремонт. У відповідь в КМДА зробили офіційну заяву зі спростуванням інформації про вірогідність закриття метромосту на ремонт в разі, якщо буде виявлено його аварійний стан. Згідно з повідомленням адміністрації міста, роботи з підсилення опор мосту не вплинуть на роботу метрополітену. Відтак, "червону" лінію метро закривати не планують.
Своєю чергою, інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин розкрив Інформатору подробиці про ремонт метромосту. Його стан є аварійним, і про це давно відомо як міській, так і державній владам, каже він. Втім, сам об'єкт дуже великий, і на його відновлення знадобляться чималі кошти. А одним із головних питань є охоронний статус пам'ятки місцевого значення: через це заборонено змінювати зовнішній вигляд моста із застосуванням сучасних технологій.