Власники електромобілів почали обертати «пістолети» зарядних кабелів вологими ганчірками: мовляв, це скорочує час заряджання, особливо у спекотні дні.
Цей спосіб став настільки популярним, що компанії Tesla довелося втрутитися та наполегливо попросити власників припинити експерименти, якщо вони хочуть зберегти системи своїх електромобілів.
Один з власників Tesla, які випробували спосіб, розповів, що йому вдалося підняти потужність заряджання з 60 до 95 кВт. В іншому випадку Supercharger через спеку опустив її зі 147 до 58 кВт, але мокрий рушник допоміг підвищити показник до 119 кВт.
Tesla офіційно заявила, що накладати мокру тканину на кабель Supercharger марно. Ба більше, це шкідливо для електромобіля. Йдеться не про контакт електрики з водою, адже електромобілі розраховані на заряджання під час дощу. Мокрий рушник створює ризики перегріву та пошкодження електроніки, а також перешкод у роботі температурних датчиків. Це, своєю чергою, може призвести до того, що в сервісних центрах не зможуть правильно діагностувати реальні поломки.
Зазначимо, що цей трюк застосовують переважно на зарядних станціях Supercharger старої моделі V2. Нові станції мають пристрої з охолоджуванням.