Російські окупанти намагатимуться відновлювати військово-морську логістику за допомогою поромів, тому що вони не мають змоги перевозити залізничним транспортом Керченським (Кримським) мостом важку броньовану техніку.
Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив речник ВМС ЗС України, капітан 3-го рангу Дмитро Плетенчук.
За його словами, зараз росіяни користуються обмеженими ресурсами Керченського мосту.
“У них варіантів небагато. Анонсована залізниця Ростов-на-Дону — Джанкой — немає інформації, яка підтверджує те, що вона добудована й запущена. Морська логістика фактично померла разом із “Цезарем Куніковим” — це був останній уже цвях, після якого вони поставили фактично на прикол великі десантні кораблі, які могли логістичне забезпечення надати. Це військово-морська логістика. Ну, й залізничні пороми, як основний спосіб перевезення великих обсягів, тому що ці пороми є на 25 вагонів, на 50 вагонів. Вони завантажуються безпосередньо біля спеціального причалу, на якому теж підведені залізничні гілки, й вагони туди заганяються. А зараз останній із цих поромів, “Слов’янин”, один із цих двох причалів у порту “Кавказ” заблокував просто тим, що він там на дні лежить”, — сказав спікер.
Він констатував: підняти великий пором — це досить непроста операція, й можна припустити, що роботи не будуть організовані раніше весни.
“Відповідно, ще один на ремонті в них перебуває. І один очікував ремонту в Азовському морі, стояв на якорі теж після пошкоджень. Тобто вони продовжують загалом по накатаній намагатися це все якось відновити, організувати. Вибору немає, насправді. Тому що возити по мосту важку броньовану техніку, цистерни вони досі не наважуються після пошкоджень, яких він зазнав. Машинами, так, можна возити. Дорого, довго, складно. Або у вас один локомотив із масою вагонів, або у вас має бути маса водіїв, маса тягачів. Тобто логістика не та вже, звичайно”, — сказав Плетенчук.