В останній чверті 2018 року на зазначеному ринку було реалізовано 14,07 млн. планшетів (включаючи пристрої з клавіатурою, що від’єднується).
Це на 9,6% менше від результату за аналогічний період 2017 року, коли відвантаження дорівнювали 15,57 млн. одиниць.
На другому місці розмістилася Apple з 3,16 млн. відвантажених пристроїв iPad і часткою в 22,5%. Замикає трійку Huawei: за квартал компанія поставила 1,25 млн. планшетів, що відповідає 8,9% галузі.
Аналітики IDC вважають, що найближчим часом продажі планшетів у регіоні EMEA продовжать скорочуватися: у поточному кварталі очікується падіння на рівні 9,4% в порівнянні з першою чвертю 2018 року.
За підсумками 2019 року в цілому, згідно з прогнозами експертів, поставки планшетів на ринку ЕМЕА складуть 44,19 млн. одиниць. В 2023-му відвантаження скоротяться до 42,46 млн. штук.