U-News » Здоров'я » 2 продукти, що знижують небезпечний холестерин
Всі новини

2 продукти, що знижують небезпечний холестерин

Ні для кого не секрет, що фрукти та овочі – чудовий вибір харчування для людей з високим рівнем холестерину. “Поганий” холестерин призводить до проблем зі здоров’ям, включаючи хвороби серця.

Водночас продукти, багаті на поживні речовини, можуть знизити ризик серцевих захворювань, інсульту і, навіть, деяких видів раку, часто спричинених ліпідами.

Один особливо корисний інгредієнт, що міститься в них – це розчинна клітковина, яка знижує всмоктування холестерину в кровотік. Це неперетравлюваний вуглевод, який не розчиняється у теплій воді. Для ефекту достатньо щоденного вживання 5-10 г або більше цього типу клітковини.

Розчинна клітковина не всмоктується в кишечнику і може допомогти вивести холестерин з організму, тому якщо ви шукаєте їжу для зниження рівня, слід вибирати продукти з високим вмістом розчинної клітковини.

Солодка картопля батат – один з найкращих варіантів овочів із розчинною клітковиною. У 100 г міститься близько восьми грамів харчових волокон.

Крім клітковини, солодка картопля також багата бета-каротином та антоціанами, флавоноїдами з антиоксидантною дією. Він також може допомогти задовольнити добову потребу калію, яка становить близько 12%.

Здоровий баланс калію та натрію запобігає потовщенню кровоносних артерій, що може бути проблемою, викликаною високим рівнем холестерину. Також це може ще більше знизити вміст жирових речовин в організмі, оскільки запобігає закупорюванні артерій.

Батат можна запекти окремо або поєднувати з іншими багатими клітковиною овочами та бобовими, такими як квасоля та броколі.

Окрім батату, є ще один супрепродукт, спрямований проти холестерину – чай матча, який представляє порошкоподібний зелений чай. Визнано, що це унікальне джерело катехіну, потужного антиоксиданту, яке демонструє широкий спектр переваг для здоров’я.

Дослідження показали, що його молекули можуть значно знизити рівень холестерину та ризик серцевих захворювань.

Одне дослідження, опубліковане в Американському журналі клінічного харчування, показало, що катехіни зеленого чаю не лише знижують загальний рівень холестерину, а й ЛНЩ.

За більш глибокого аналізу цих процесів дослідники виявили, що катехіни перешкоджають всмоктуванню холестерину в тонкому кишечнику. Інші дані свідчать про те, що антиоксидант знижує концентрацію ЛПНЩ за рахунок активації його рецепторів.

1 коментар
Guest
Бред школьника, перевевшего статью гуглом

Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 758
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 174
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 147
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 900
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 413
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 644
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 247
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 652
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 420
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 010
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 884
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 416
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 225
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...