Якщо машина закрилася, а ключі залишилися всередині – це, звичайно, біда. Але не трагедія, тому що способів відкрити машину без ключів доволі багато. Ось найпростіші та найдешевші.
Взяти довгу плоску пластину (найчастіше використовується банальна 30-сантиметрова лінійка), просунути вздовж скла під ущільнювач і потикати навмання вниз, намагаючись потрапити по металевій тязі, що йде від замку до фіксатора (рукоятка, що стопорить замок зсередини). При попаданні замок відмикається.
Іноді тягу потрібно не натиснути, а смикнути вгору – для цього викрадачі на кінці лінійки випилюють гачок. Але звичайні водії цього нюансу про свою машину, як правило, не знають. Не біда. Спробуйте притиснути долоні до скла будь-яких дверей і з сили натиснути на нього вниз, прагнучи опустити хоч на кілька міліметрів (зробити тонку щілинку над склом виходить практично завжди). Якщо вийшло – візьміть довгий жорсткий дріт, зігніть гачок на кінці. Просуньте дріт в щілину і гачком на кінці зачепіть або ручку, якщо є можливість відмикання дверей зсередини, або стопор, коли це передбачено конструкцією замків, або, якщо ключ стирчить в замку запалювання, висмикніть і витягніть назовні сам ключ.
Стопор незручної форми для чіпляння гачком? Зробіть з міцної нитки петлю зашморг, накиньте її, затягніть – і смикайте. Так, наприклад, споконвіку відкривалися старі добрі FIAT 124, більш відомі як «Жигулі».
Якщо через нетерпіння або образливу надійність фіксаторів скла дістатися до стопорів і ручок усередині салону ніяк не вдається, а їхати дуже потрібно, водій буде змушений піти на фінансові жертви – телефонувати в службу, яка відкриває автомобілі за гроші. Такі давно існують, і у великих містах знайти їх зовсім не складно.
Вдалині від цивілізації приблизно з тими ж фінансовими втратами ламати замок доведеться самому. Робиться це дуже просто: в личинку замку вбиваєте тонку сталеву викрутку і повертаєте, виламуючи різного роду стопори та секрети. Злочинці на такий випадок носять металевий прут, до якого під прямим кутом приварено вузьке і тонке лезо. Воно вбивається в замкову щілину, а прут дозволяє прикласти до нього дуже велике зусилля. До викрутки зусилля можна прикласти за допомогою гайкового ключа. Звичайно, личинка замку після такого впливу підлягає заміні.
І нарешті, досить дорогий спосіб (до нього доводиться вдаватися, якщо немає можливості застосувати всі вищевикладені) – розбити вікно. Найскладніше при цьому – розбити найдешевше скло салону, а не найдорожче.
За якоюсь дивною гримасою ціноутворення, найдорожчими зазвичай виявляються не великі та красиві панорамні вікна, а дрібні бічні або декоративні скельця. Ті самі, що б’ють у безвихідних ситуаціях насамперед. Тому, якщо є можливість – зателефонуйте до магазину автозапчастин та проконсультуйтеся з приводу майбутнього "жертвопринесення".