U-News » Здоров'я » Захист від деменції: напій, який може дуже суттєво знизити ризик у похилому віці
Всі новини

Захист від деменції: напій, який може дуже суттєво знизити ризик у похилому віці

Деякі продукти та напої, згідно з дослідженнями, повинні бути включені в раціон літніх людей, щоб знизити ризик розвитку деменції.

Точні причини і фактори ризику деменції поки невідомі, проте наявна інформація підтверджує важливу роль раціону харчування для захисту від вікового недоумства. У ньому, на думку вчених, повинні бути присутніми деякі продукти і напої.

Фахівці нагадують, що деменція-це загальний термін, який використовується для опису групи симптомів когнітивного і психічного занепаду. За даними, деменція викликається пошкодженням або втратою нервових клітин і їх зв’язків в головному мозку. Залежно від пошкодженої області мозку деменція може по-різному впливати на людей і викликати різні симптоми.

У свою чергу, Журнал хвороби Альцгеймера (Journal of Alzheimer’s Disease) відзначає, що деменція і хвороба Альцгеймера є «швидко зростаючими проблемами» сучасного населення. Також в ньому наводяться дані про позитивні ефекти кофеїну в справі захисту від розвитку недоумства.

Результати попередніх досліджень дещо суперечливі, але більшість досліджень (три з п’яти) підтверджують позитивний вплив кави на зниження когнітивних функцій, деменцію або хворобу Альцгеймера.

Результати дослідження серцево-судинних факторів ризику, старіння і слабоумства (CAIDE) показують, що вживання від трьох до п’яти чашок кави в день в середньому віці пов’язане зі зниженням ризику розвитку деменції приблизно на 65% в літньому віці.

Крім того, позитивний вплив на когнітивні функції показало поєднання кави і чаю, що вживаються протягом дня. В цілому, підкреслюють медики, зміцненню здоров’я і захисту від деменції може сприяти харчування на зразок середземноморської дієти, багате фруктами, овочами, цільними зернами і омега-3 жирними кислотами, які зазвичай містяться в деяких видах риби і горіхів.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 908
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 343
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 955
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 670
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 730
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 355
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 847
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 563
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 168
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 908
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 484
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 266
Проти тромбів та холестерину: яку кількість імбиру потрібно вживати щодня для захисту судин
7 951
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Терпіння та кардинальні зміни: любовний гороскоп для всіх знаків Зодіаку
0
Астрологи назвали знаки Зодіаку, для яких осінь стане часом великих змін
0
Оля Полякова та Наталія Холоденко посварилися в Юрмалі: що стало причиною
0
Агресія та напруга змушують українців покидати Польщу: Євростат зафіксував історичний максимум
0
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...